Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sure. Hvordan har dagen din vært? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ganske fin, faktisk. Var hos legen og sånn dill, jobb, og nå sitter jeg nydusjet, nyskrubbet og lukter godt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nå kommer Pappa med sine dårlige pervo vitser igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 *strekke på seg* Gi noen eksempler på morroheter han kommer med da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Nei huff, suger til å gjennfortelle menmen. Satt og spiste pizza, og så på nytt på nytt, husker bare at det kom opp et bilde der det sto "Sug og svelg, god helg!" Da hadde selvfølgelig mamma litt hvitløkssaus på hake, og så sier han "Det ser det ut som du har gjort óg " *facepalm* *mamma skjønner ingenting* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Country-musikk har overraskende mye bra liggende: http://www.youtube.com/watch?v=u18bdI6zW4A You and I should take this slowAnd darlin' tell me, would you like to dance Me neither I was just bein' polite *facepalm* *mamma skjønner ingenting* Hahahaha, så genialt samt pinlig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Huff. Får 4GB ekstra minne i morgen, men kan ikke installere det før natt til søndag. Annonse i lokalavisen med webside hostet på maskinen min. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Nei huff, suger til å gjennfortelle menmen.Like ille som dette:http://www.youtube.com/watch?v=b9Rst83JCz8 Endret 7. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Og han fortalte meg at jeg spurte om hva en dildo og hva en vibrator var for 3-4 år siden Er kanskje en grunn til at læreren gav meg 20 av 19 poeng på Sex og Samlivs prøva Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Og han fortalte meg at jeg spurte om hva en dildo og hva en vibrator var for 3-4 år siden Er kanskje en grunn til at læreren gav meg 20 av 19 poeng på Sex og Samlivs prøva Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ganske bra til å være 95-modell iallefall. *nettpoker* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Kan takke klara klok og diskusjon.no for mine sexkunnskaper ARGH! Nettet mitt føkker seg opp Endret 7. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er jo fint det da egentlig, bare ikke bli skuffet første gangen da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde geografi i dag og det var største failen i år tbh. Jeg satt å facepalma under absolutt hele timen pga lærern kom med vranglære som alle i klassen slukte rått. Jeg er sykt autist når det kommer til et par felt nemlig land, hovedsteder, flyselskap og flyplasser. Der husker jeg så og si alt utenatt. Lærern kom med gullkorn i dag som: "Hong Kong er en del av Kina" "Det er sånn ca. 300 land i verden" "New York har bare èn flyplass". Jeg går VG3. FML. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg går VG3. FML.Hva med å påpeke lærerens feil? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 snopp Var det ikke du som hadde en sånn awesome jobb da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 snopp Var det ikke du som hadde en sånn awesome jobb da? Så man kan ikke gå skole og jobbe samtidig? FML =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg