Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Når jeg tenker tilbake var det faktisk 10 stykker det. Forræderne lurte meg. Fikk 20 piskeslag Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Slapp av finner ikke på slikt med folk som ikke er vandt med det^^ Ja den er min. Jeg fylte 18 år i dag Ser ut som NOEN har kost seg idag hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er det ikke tydelig at de har vært for eplekjekke og brukt for profesjonelt verktøy for en slik utrent rumpe? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er det ikke tydelig at de har vært for eplekjekke og brukt for profesjonelt verktøy for en slik utrent rumpe? Nei. Er akkurat slik en rumpe skal se ut. Bortsett fra at jeg foretrekker at rumpen er av feminin art da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Syns selv det så ut som litt for kraftig kost. Men ikke jeg som er SM-eksperten her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) 3000-meteren ble en suksess Jeg løp på 13:58, som er svært mye etter mine standarder. Det funket meget bra å løpe med iPoden i håden, så takk for tipset! Endret 7. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Prøvekjører annlagget ordentelig for første gang. Pupilene mine rister. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er det ikke tydelig at de har vært for eplekjekke og brukt for profesjonelt verktøy for en slik utrent rumpe? Nei. Er akkurat slik en rumpe skal se ut. Bortsett fra at jeg foretrekker at rumpen er av feminin art da. Etter å ha vært igjennom pisking så ser jeg ikke helt greia med bdsm, sikkert ikke like mye som jeg fikk da men uansett. Var ganske deilig etterpå da jeg bare satt meg ned på knær med stumpen i lufta og det kom en frisk bris rett inn. Satser på at det ikke var noen som var uheldig nok til å få et godt innblikk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Prøvekjører annlagget ordentelig for første gang. Pupilene mine rister. Det gjør rettskrivingen din også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Etter å ha vært igjennom pisking så ser jeg ikke helt greia med bdsm, sikkert ikke like mye som jeg fikk da men uansett. Var ganske deilig etterpå da jeg bare satt meg ned på knær med stumpen i lufta og det kom en frisk bris rett inn. Satser på at det ikke var noen som var uheldig nok til å få et godt innblikk. Nå er jo BDSM litt annerledes enn "kollektiv avstrafning" da. Les mer om BDSM her Endret 7. mai 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Prøvekjører annlagget ordentelig for første gang. Pupilene mine rister. Det gjør rettskrivingen din også. Det er litt av sjarmen min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er det ikke tydelig at de har vært for eplekjekke og brukt for profesjonelt verktøy for en slik utrent rumpe? Nei. Er akkurat slik en rumpe skal se ut. Bortsett fra at jeg foretrekker at rumpen er av feminin art da. Etter å ha vært igjennom pisking så ser jeg ikke helt greia med bdsm, sikkert ikke like mye som jeg fikk da men uansett. Var ganske deilig etterpå da jeg bare satt meg ned på knær med stumpen i lufta og det kom en frisk bris rett inn. Satser på at det ikke var noen som var uheldig nok til å få et godt innblikk. Kanskje du trives bedre som dominant enn som underdanig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Etter å ha vært igjennom pisking så ser jeg ikke helt greia med bdsm, sikkert ikke like mye som jeg fikk da men uansett. Var ganske deilig etterpå da jeg bare satt meg ned på knær med stumpen i lufta og det kom en frisk bris rett inn. Satser på at det ikke var noen som var uheldig nok til å få et godt innblikk. Nå er jo BDSM litt annerledes enn "kollektiv avstrafning" da. Les mer om BDSM her " It is not available in Manga Fox." Fremdeles, om jeg skulle prøvd meg på sånt så hadde jeg sikkert fått flashbacks til denne dagen. Og jeg trenger ikke bildet i hodet av 10 menn som pisker meg når jeg holder på Edit: Lars! Du er genial. Piske andre er sykt tilfredsstillende. Endret 7. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Edit: Lars! Du er genial. Piske andre er sykt tilfredsstillende. SMil er den veien. -> (klikkbar smily) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 " It is not available in Manga Fox." Fikset lenken rett før du posta! Lenke til kommentar
FatXander Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 A7X har noen godlåter, ellers er de ganske kjipe. Men A7X er vel ikke nu-metal? I såfall har jeg fortstått feil, for i mine øyne så er det band som Linkin Park som er nu-metal. Linkin Park har forøvrig gått fra å bli noen kule skrikhalser til en gjeng pusekatter. A7X er egentlig bare kongerå!! xP I alle fall syns jeg det.. Når det kommer til Linkin Park er jeg enig.. Likte best de første albuma, meteora og hybrid theory.. Nyere blir liksom for rolig og pusete og ikke helt dem.. Desverre.. Forhåpentligvis tar de til fornuft igjen i det nye albumet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Edit: Lars! Du er genial. Piske andre er sykt tilfredsstillende. SMil er den veien. -> (klikkbar smily) Altså, jeg liker det for å påføre andre store mengder smerte da. Spessielt kompiser. Tror ikke jeg skal tulle så mye der inne. Siden var blokka uansett Endret 7. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet hvordan man kan få nummeret til Morten Harket? Har en venn i USA som utrolig gjerne vil få en autograf av han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som har nummeret til Slash? Jeg har utrolig lyst til at han skal undervise meg. Ja, jeg ser forskjellen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Aleks: Synes du burde poste rumpa di her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198242 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg