Vowels Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det har aldri stoppet en alkis før, du lever ikke opp til signaturen din. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ser ut som jeg kan ta meg et par stk etterpå faktisk. må se i kjelleren om jeg har noe stående hadde vert nydelig _ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Om Petter lever opp til signaturen sin er det lite tvil på. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Gleder meg til jeg er ferdig paa jobb. Da blir det Monty Python marathon, er alt for lenge siden sist. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Gleder meg til jeg er ferdig paa jobb. Da blir det Monty Python marathon, er alt for lenge siden sist. Hva er det du skal se? Filmene eller alt annet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hjemme nå, og åpnet brevet med russekort fra Lemon <3 Hadde du leppestift på ditt Slimda?, jeg fikk ikke noe på mitt.. Muhahaha! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kort spm: Når stenger alkoholsalget i Danmark på en lørdag? Aldri? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Gleder meg til jeg er ferdig paa jobb. Da blir det Monty Python marathon, er alt for lenge siden sist. Hva er det du skal se? Filmene eller alt annet? Holy Grail, Life of Brian og Meaning of Life. Skipper And Now For Something Completly Different, dels fordi jeg ikke har den og dels fordi den inneholder bare sketsjer fra Flying Circus. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Om Petter lever opp til signaturen sin er det lite tvil på. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er vel på tide og slutte og være stolt over det Petter Ikke for og ødelegge all kredden du får, men noen må jo passe på det tydligvis her Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er vel på tide og slutte og være stolt over det Petter Ikke for og ødelegge all kredden du får, men noen må jo passe på det tydligvis her Siden vi hadde en så fin analdiskusjon. Så du bildet av rompa mi istad? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Men i helv. da, du er på meg med engang du :!: Du får IKKE rompa mi bare så det er sagt Men for og svare deg, nei gjorde ikke det Hvis jeg skal ta meg en øl sammen med Petter ogde så skal du holde deg langt unna...bare så det er sagt. Skal ikke bli klort innvendig...blir jeg det så banker dama deg :!: Ræva mi er hellig mener hun Endret 7. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Er vel på tide og slutte og være stolt over det Petter Ikke for og ødelegge all kredden du får, men noen må jo passe på det tydligvis her Er meget klar over det, skal ha en tørkeperiode nå har blitt litt mye i det siste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hjemme nå, og åpnet brevet med russekort fra Lemon <3 Hadde du leppestift på ditt Slimda?, jeg fikk ikke noe på mitt.. Muhahaha! Det sto "Tøsa mi" på mitt, så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Syns det er bra gjort av deg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Men i helv. da, du er på meg med engang du :!: Du får IKKE rompa mi bare så det er sagt Men for og svare deg, nei gjorde ikke det Hvis jeg skal ta meg en øl sammen med Petter ogde så skal du holde deg langt unna...bare så det er sagt. Skal ikke bli klort innvendig...blir jeg det så banker dama deg :!: Ræva mi er hellig mener hun Slapp av finner ikke på slikt med folk som ikke er vandt med det^^ Ja den er min. Jeg fylte 18 år i dag 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 What is this shit? Jeg sier det igjen, det enkleste er pistol Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Er vel ikke ordet "vant" som er riktig her, er mer "lov" Men hvem har spanket deg Grattis med dagen pus Endret 7. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Er vel ikke ordet "vant" som er riktig her, er mer "lov" Men hvem har spanket deg 9 Gutter. 18 piskeslag med kjepp Takk Endret 7. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Holy Grail, Life of Brian og Meaning of Life.Skipper And Now For Something Completly Different, dels fordi jeg ikke har den og dels fordi den inneholder bare sketsjer fra Flying Circus. Awsome! Blir vel å forsette på IMDB-lista min I guess. Men først litt RR(2006) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg