Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er skiltet til Ski når jeg kommer ut av tunnelen? Ganske trolig jeg vil ha et like stort problem med å finne oslofjordtunnelen som resten av røkla. Har ikke kjørt innom den på lang tid, og da har det vært motsatt retning.

Er skiltet ja. Du kjører ut ifra oslofjordtunellen og til E18 så kommer du da inn i nordbytunellen og i enden av den tunellen står det skiltet til Ski med direkte opp til en rundkjøring så og si og der kjører du rett fram...resten er easypeasy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er skiltet ja. Du kjører ut ifra oslofjordtunellen og til E18 så kommer du da inn i nordbytunellen og i enden av den tunellen står det skiltet til Ski med direkte opp til en rundkjøring så og si og der kjører du rett fram...resten er easypeasy.

Det er bare å følge skilting til drøbak fra drammen for å komme til oslofjordtunnelen, right?

Lenke til kommentar

Er skiltet ja. Du kjører ut ifra oslofjordtunellen og til E18 så kommer du da inn i nordbytunellen og i enden av den tunellen står det skiltet til Ski med direkte opp til en rundkjøring så og si og der kjører du rett fram...resten er easypeasy.

Det er bare å følge skilting til drøbak fra drammen for å komme til oslofjordtunnelen, right?

Den siden av fjorden aner jeg ikke men jeg vil gå sterkt utifra det ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neeei, si det. Jeg holder på å lese bloggen til Psilycybe, lenge siden sist. Prøvde meg også på bloggen til Juliess, men den er visst lagt ned. Oh well.

 

Nyter en kopp sterk kaffe og skal straks gjøre klart på terrassen så man kan ta imot gjester i morgen. Så skal jeg lage 2-3 marinader, legge i kyllingen og la det stå over natten.

Lenke til kommentar

Hmmm. Skal visst holde takk for maten-tale i lillebror sin konfirmasjon i morgen. Noen tips?

Glad jeg ikke skal gjøre noe som helst i konfirmasjonen i morgen.

Takke faen for små tremenninger. Alt jeg skal gjøre er å ikke bli dritings på gratis alkohol, samt ta bilder. Passer meg perfekt. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...