Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Bobby McFerrin for maaaaaaaaaaaange år siden i oslo kulturhus, var vel ikke helt forberedt på hva jeg gikk til.

Og hadde bare hørt "don't worry be happy"-sangen. 20-minutters vokaljokking med jazzmusikk ble litt tungt i lengden.

Men han sier mye morsomt, da.

Lenke til kommentar

@Nyhus: Er da ikke noe stress, du tar oslofjordtunnellen og resten er easy som fy.

Ble fortalt jeg skulle følge e18 forbi tusenfryd og ta av ved skilting til Ski.

 

iz nåt rite?

Du kan selvsagt kjøre innom E18 og trafikkmaskinen i Oslo men du vil spare tid på å heller gjøre som Google sier:

 

Google

 

Lenke til kommentar

Eller vente til han kommer seg nærmere Ski, så kan vi leke Wrong Turn.

Jeg ser det for meg. Åpenbart hjemmelaga skilt ved grusvei *DU SKAL DENNE VEIEN NYHUS, DET ER HELT SANT =D=D*. Verste er at jeg hadde blitt såpass nysgjerrig at jeg hadde dratt i retning skiltet. Mulig jeg hadde satt igjen bilen rikignok, har kun ett sett sommerdekk og disse planlegger jeg å kjøre på hele sommeren.

 

Du skal til Lillium, rite?

Nå kan du lure nå :--O

Lenke til kommentar

Jeg så Bobby McFerrin for maaaaaaaaaaaange år siden i oslo kulturhus, var vel ikke helt forberedt på hva jeg gikk til.

Og hadde bare hørt "don't worry be happy"-sangen. 20-minutters vokaljokking med jazzmusikk ble litt tungt i lengden.

Men han sier mye morsomt, da.

 

Han nekter jo å synge den sangen noe som er meget forståelig egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg så Bobby McFerrin for maaaaaaaaaaaange år siden i oslo kulturhus, var vel ikke helt forberedt på hva jeg gikk til.

Og hadde bare hørt "don't worry be happy"-sangen. 20-minutters vokaljokking med jazzmusikk ble litt tungt i lengden.

Men han sier mye morsomt, da.

 

Han nekter jo å synge den sangen noe som er meget forståelig egentlig.

Som Zappa og Bobby Brown? :p

Lenke til kommentar

Så når du kommer ut av tunellen så kan du bestemme deg for om du skal dra direkte til Ski eller dra via RV 156 og til Vinterbro.

Det er skiltet til Ski når jeg kommer ut av tunnelen? Ganske trolig jeg vil ha et like stort problem med å finne oslofjordtunnelen som resten av røkla. Har ikke kjørt innom den på lang tid, og da har det vært motsatt retning.

 

Veit du skal på Tusenfryd, Nyhus.

Tenkte jeg skulle ta huskekarusellen 100x omgitt av 5åringer. Finnes det noen bedre måte å bruke en fredagskveld? =D

 

Jeg fant bilde av Nyhus som barn :wee:

129157561902260514.gif

Jeg var et bra stygt barn, men det var faktisk ikke så ille som den forvokste morkaka der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...