Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. :thumbdown: Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen.

Enig i det.

Vel, ei åpen mo eller en lysning ved et tjern. Så fyre opp et bål og ta noen sigg for å holde myggen unna.

Og leke med slike elektriske fluesmekkere. :wee:

 

Alltid greit når man er sammen med noen som røyker ja. Røyker ikke selv bortsett fra en cigar nå og da så fint andre sørger for å få vekk myggen. Eller så har du jo myggspray da.

 

Har ikke prøvd noen elektriske fluesmekkere. Skaper det underholdning?

Da gjelder det å finne den rette sprayen som myggen faktisk ikke ignorerer. :p

 

Absolutt. I alle fall om man er litt barnslig av seg, eller litt full. :fun:

 

Hva trenger jeg for en helg i ingenmannsland?

Sånn bortsett fra klær, laptop, kamera, ladere og bøker opp og i mente? :p

 

Mobil så du er kontanktbar!?

Dårlig med dekning der ute. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, den har jeg jo. Kan jo ta den med. For sikkerhetsskyld. :p

Er heldigvis nok av alkohol der ute, forventer egentlig ikke annet fra et sted med 10 innbyggere og hvor lensmannen var den verste på å brenne. :p

 

Jeg kan jo gå for sånn gøy myggspray-sak noen bekjente fikk tak i i Alaska. Det etsa gjennom teltduken og soveposene :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er ikke vanskelig å komme seg til Ski, kom deg først til Oslo og så tar du toget mot Moss, men hopper av i Ski. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar

Da har man fått gjort unna 1 times intensiv styrketrening før man bryter kroppen ned med alko igjen.

 

Nå er det bare å pakke ned grill, sprit og øl så er man klar for skogen :) Ble meg å 3 flickor i dag foreløbig :thumbup:

 

B-real: får ikke du lånt penger av dine foreldre eller no??

Endret av Kim S
Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å komme seg til Ski, kom deg først til Oslo og så tar du toget mot Moss, men hopper av i Ski. Verre er det ikke.

Tar bilen. Tog ville vært enklere, men jeg er ikke kjent for å ta de enkle utveiene. I can has stupid? =D=D

You can has it..

Lenke til kommentar

B-real: får ikke du lånt penger av dine foreldre eller no??

No go, vil ikke, jeg er for sta til å gjøre det, vil komme meg over kneika på egen hånd :)

 

Jeg er i mitt retro hjørne i dag:

 

Wicked :D

 

 

@Nyhus: Er da ikke noe stress, du tar oslofjordtunnellen og resten er easy som fy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

MrLeftfield, møtes ved Balkan etterpå, så skal jeg blende Nyhus med tusenmeterne på bilen min.

 

HAHA DEAL! Kl?

 

Btw, den videoen er bare....disturbing.

 

Jeg er i Ski i kveld en gang, rundt 19.00. Er dere der da er Jeg med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...