Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen. Enig i det. Vel, ei åpen mo eller en lysning ved et tjern. Så fyre opp et bål og ta noen sigg for å holde myggen unna. Og leke med slike elektriske fluesmekkere. Alltid greit når man er sammen med noen som røyker ja. Røyker ikke selv bortsett fra en cigar nå og da så fint andre sørger for å få vekk myggen. Eller så har du jo myggspray da. Har ikke prøvd noen elektriske fluesmekkere. Skaper det underholdning? Da gjelder det å finne den rette sprayen som myggen faktisk ikke ignorerer. Absolutt. I alle fall om man er litt barnslig av seg, eller litt full. Hva trenger jeg for en helg i ingenmannsland? Sånn bortsett fra klær, laptop, kamera, ladere og bøker opp og i mente? Mobil så du er kontanktbar!? Dårlig med dekning der ute. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Du får spørre Therawyn. Hun sprayet seg jo tydeligvis med en spray myggene elsket som skulle sprayes på et tre på avstand så myggen fløy dit. Da vet jeg ikke om noe utstyr du mangel. Hakkespettboken kansje... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hmm, den har jeg jo. Kan jo ta den med. For sikkerhetsskyld. Er heldigvis nok av alkohol der ute, forventer egentlig ikke annet fra et sted med 10 innbyggere og hvor lensmannen var den verste på å brenne. Jeg kan jo gå for sånn gøy myggspray-sak noen bekjente fikk tak i i Alaska. Det etsa gjennom teltduken og soveposene Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 MrLeftfield, møtes ved Balkan etterpå, så skal jeg blende Nyhus med tusenmeterne på bilen min. HAHA DEAL! Kl? Btw, den videoen er bare....disturbing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke vanskelig å komme seg til Ski, kom deg først til Oslo og så tar du toget mot Moss, men hopper av i Ski. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Da har man fått gjort unna 1 times intensiv styrketrening før man bryter kroppen ned med alko igjen. Nå er det bare å pakke ned grill, sprit og øl så er man klar for skogen Ble meg å 3 flickor i dag foreløbig B-real: får ikke du lånt penger av dine foreldre eller no?? Endret 7. mai 2010 av Kim S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Høres ikke greit ut. Har du ikke gps? Jaja, uansett, lykke til Dårlig med GPS. Aldri hatt behov for før nå. http://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8 Heller "mountain men" enn samer :--D så skal jeg blende Nyhus med tusenmeterne på bilen min Jeg føler meg voldtatt og jeg har ikke satt meg i bilen engang. Blir nok en bra tur Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er i mitt retro hjørne i dag: http://www.youtube.com/watch?v=15qc3_joy5A Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke vanskelig å komme seg til Ski, kom deg først til Oslo og så tar du toget mot Moss, men hopper av i Ski. Verre er det ikke. Tar bilen. Tog ville vært enklere, men jeg er ikke kjent for å ta de enkle utveiene. I can has stupid? =D=D Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke vanskelig å komme seg til Ski, kom deg først til Oslo og så tar du toget mot Moss, men hopper av i Ski. Verre er det ikke. Tar bilen. Tog ville vært enklere, men jeg er ikke kjent for å ta de enkle utveiene. I can has stupid? =D=D You can has it.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Tar bilen. Tog ville vært enklere, men jeg er ikke kjent for å ta de enkle utveiene. I can has stupid? =D=D You can has it.. Fuck yeah!! \o/ .. .. .. no, wait.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Det er ikke vanskelig å komme seg til Ski, kom deg først til Oslo og så tar du toget mot Moss, men hopper av i Ski. Verre er det ikke. Tar bilen. Tog ville vært enklere, men jeg er ikke kjent for å ta de enkle utveiene. I can has stupid? =D=D You can has it.. One up Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Tar bilen. Tog ville vært enklere, men jeg er ikke kjent for å ta de enkle utveiene. I can has stupid? =D=D You can has it.. Fuck yeah!! \o/ .. .. .. no, wait.. I can has manly butt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 I can has manly butt? You can has WHIPPED! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 I can has manly butt? You can has WHIPPED! Douchebag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Den lilla Urge Intense på halvlitersbokser er faktisk svært god. Smaker nesten som rødbrus, ikke den vanlige sure "taurin"-smaken. Endret 7. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 B-real: får ikke du lånt penger av dine foreldre eller no?? No go, vil ikke, jeg er for sta til å gjøre det, vil komme meg over kneika på egen hånd Jeg er i mitt retro hjørne i dag: Wicked @Nyhus: Er da ikke noe stress, du tar oslofjordtunnellen og resten er easy som fy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 MrLeftfield, møtes ved Balkan etterpå, så skal jeg blende Nyhus med tusenmeterne på bilen min. HAHA DEAL! Kl? Btw, den videoen er bare....disturbing. Jeg er i Ski i kveld en gang, rundt 19.00. Er dere der da er Jeg med. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 @Nyhus: Er da ikke noe stress, du tar oslofjordtunnellen og resten er easy som fy. Ble fortalt jeg skulle følge e18 forbi tusenfryd og ta av ved skilting til Ski. iz nåt rite? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg