After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Whoooa shite. Overkill? Too much Red Bull? Speaking of which... Den patetiske nærbutikken har ikke hatt Red BUll i det siste så har måttet ta noen Burn så lenge. Da var det helg da…Allerede dødsliten. Kan godt legge meg nå og sove rundt. Har aldri forstått poenget med å sove på dagen. Desuten hadde det vel blitt litt kjedelig å sove over hele helgen!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Warn, sår rompe. Bildet er av litt dårlig kvalitet og såret kom litt undet t-skjorta. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AAAH! AAAAAHH! HVA FAEN MANN!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Glad jeg ikke feirer bursdag i ditt miljø. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AAAH! AAAAAHH! HVA FAEN MANN!! Bare en måte man blir mann her i gården Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, hvorfor ikke. Litt S&M er greit på en fredag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Man blir vel sånn av å drikke 10 redbull om dagen Har ikke drukket noe sånt i dag. Har aldri forstått poenget med å sove på dagen. Desuten hadde det vel blitt litt kjedelig å sove over hele helgen!? Sover sjelden på dagen; jeg baer sier at jeg er så trøtt og slite nå, at jeg lett hadde klart det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AAAH! AAAAAHH! HVA FAEN MANN!! Bare en måte man blir mann her i gården wtf skjedde!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen. Enig i det. Vel, ei åpen mo eller en lysning ved et tjern. Så fyre opp et bål og ta noen sigg for å holde myggen unna. Og leke med slike elektriske fluesmekkere. JoakimR? Åh nei. Gå rundt i skauen med rullekoffert og grill. NICE. Ha ha, noen må finne igjen den tråden. Sånn ellers har jeg vært ute og gått tur i sola i litt over en time nå. Sku faen meg tatt shorts, var varmere enn jeg trodde. Fatter ikke hvorfor jeg pakka med meg genser. Var vel redd for å bli overrasket av vind og sne kan jeg tenke meg. Hadde ikke overrasket meg om det kom. Sånn ellers er jeg oppgradert fra felles-høl til bom-operatør. Mer ansvar og mer slit, men det passer meg utmerket. Gleder meg til å begynne og filme i neste uke! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AAAH! AAAAAHH! HVA FAEN MANN!! Bare en måte man blir mann her i gården wtf skjedde!? Tradisjon når noen fyler 18 år på bygget her. 18 piskeslag med en kjepp. Og de ble litt ekstra ivrige siden jeg var litt ivrige når de ble piska. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AAAH! AAAAAHH! HVA FAEN MANN!! Bare en måte man blir mann her i gården Fyttihelvete. Jeg kommer så jævlig til å dø i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AAAH! AAAAAHH! HVA FAEN MANN!! Bare en måte man blir mann her i gården Fyttihelvete. Jeg kommer så jævlig til å dø i dag. What? Skal du på piskeseminar uten å vite hva det var på forhånd eller noe? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sover sjelden på dagen; jeg baer sier at jeg er så trøtt og slite nå, at jeg lett hadde klart det. Ta noe oppkvikkende da så du blir klar til helgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hva trenger jeg for en helg i ingenmannsland? Sånn bortsett fra klær, laptop, kamera, ladere og bøker opp og i mente? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen. Enig i det. Vel, ei åpen mo eller en lysning ved et tjern. Så fyre opp et bål og ta noen sigg for å holde myggen unna. Og leke med slike elektriske fluesmekkere. Alltid greit når man er sammen med noen som røyker ja. Røyker ikke selv bortsett fra en cigar nå og da så fint andre sørger for å få vekk myggen. Eller så har du jo myggspray da. Har ikke prøvd noen elektriske fluesmekkere. Skaper det underholdning? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 btw, det er ikke noe galt i å sove på dagen. En time eller to er bare digg om en har sovet lite natta før og har hatt en helt for jævlig dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 What? Skal du på piskeseminar uten å vite hva det var på forhånd eller noe? Det ville vært bedre, da hadde jeg vært klar over skjebnen min i det minste. Skal til Ski. Aner ikke hvor Ski er. Vage forklaringer over msn og sms er alt jeg har å gå på. Jeg havner så jævlig i kautokeino og blir misbrukt av en gjeng nordlendinger pga all samebashinga mi. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hva trenger jeg for en helg i ingenmannsland? Sånn bortsett fra klær, laptop, kamera, ladere og bøker opp og i mente? Mobil så du er kontanktbar!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 What? Skal du på piskeseminar uten å vite hva det var på forhånd eller noe? Det ville vært bedre, da hadde jeg vært klar over skjebnen min i det minste. Skal til Ski. Aner ikke hvor Ski er. Vage forklaringer over msn og sms er alt jeg har å gå på. Jeg havner så jævlig i kautokeino og blir misbrukt av en gjeng nordlendinger pga all samebashinga mi. Høres ikke greit ut. Har du ikke gps? Jaja, uansett, lykke til Det gjør vondt når jeg bytter sittestilling.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det ville vært bedre, da hadde jeg vært klar over skjebnen min i det minste. http://www.youtube.com/watch?v=9gLN3QoN-q8 MrLeftfield, møtes ved Balkan etterpå, så skal jeg blende Nyhus med tusenmeterne på bilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg