Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Whoooa shite. Overkill? :p Too much Red Bull? Speaking of which...

 

Den patetiske nærbutikken har ikke hatt Red BUll i det siste så har måttet ta noen Burn så lenge.

 

Da var det helg da…Allerede dødsliten. Kan godt legge meg nå og sove rundt. :ermm:

 

Har aldri forstått poenget med å sove på dagen. Desuten hadde det vel blitt litt kjedelig å sove over hele helgen!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man blir vel sånn av å drikke 10 redbull om dagen :)

Har ikke drukket noe sånt i dag.

 

Har aldri forstått poenget med å sove på dagen. Desuten hadde det vel blitt litt kjedelig å sove over hele helgen!?

Sover sjelden på dagen; jeg baer sier at jeg er så trøtt og slite nå, at jeg lett hadde klart det.
Lenke til kommentar

Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. :thumbdown: Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen.

Enig i det.

Vel, ei åpen mo eller en lysning ved et tjern. Så fyre opp et bål og ta noen sigg for å holde myggen unna.

Og leke med slike elektriske fluesmekkere. :wee:

 

JoakimR? :lol:

Åh nei. :wee:

 

Gå rundt i skauen med rullekoffert og grill. NICE.

Ha ha, noen må finne igjen den tråden. :D

 

 

Sånn ellers har jeg vært ute og gått tur i sola i litt over en time nå. Sku faen meg tatt shorts, var varmere enn jeg trodde. :p Fatter ikke hvorfor jeg pakka med meg genser. Var vel redd for å bli overrasket av vind og sne kan jeg tenke meg. Hadde ikke overrasket meg om det kom.

Sånn ellers er jeg oppgradert fra felles-høl til bom-operatør. Mer ansvar og mer slit, men det passer meg utmerket. Gleder meg til å begynne og filme i neste uke! :D

Lenke til kommentar

Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. :thumbdown: Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen.

Enig i det.

Vel, ei åpen mo eller en lysning ved et tjern. Så fyre opp et bål og ta noen sigg for å holde myggen unna.

Og leke med slike elektriske fluesmekkere. :wee:

 

Alltid greit når man er sammen med noen som røyker ja. Røyker ikke selv bortsett fra en cigar nå og da så fint andre sørger for å få vekk myggen. Eller så har du jo myggspray da.

 

Har ikke prøvd noen elektriske fluesmekkere. Skaper det underholdning?

Lenke til kommentar

What? Skal du på piskeseminar uten å vite hva det var på forhånd eller noe? :p

Det ville vært bedre, da hadde jeg vært klar over skjebnen min i det minste. Skal til Ski. Aner ikke hvor Ski er. Vage forklaringer over msn og sms er alt jeg har å gå på. Jeg havner så jævlig i kautokeino og blir misbrukt av en gjeng nordlendinger pga all samebashinga mi.

Lenke til kommentar

What? Skal du på piskeseminar uten å vite hva det var på forhånd eller noe? :p

Det ville vært bedre, da hadde jeg vært klar over skjebnen min i det minste. Skal til Ski. Aner ikke hvor Ski er. Vage forklaringer over msn og sms er alt jeg har å gå på. Jeg havner så jævlig i kautokeino og blir misbrukt av en gjeng nordlendinger pga all samebashinga mi.

Høres ikke greit ut. Har du ikke gps? Jaja, uansett, lykke til :p

 

Det gjør vondt når jeg bytter sittestilling..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...