frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 På rette siden av høgsfjorden bommer jeg helt når jeg spør stavanger eller tau siden? Nei du treffer godt da så blir det på Tau siden ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tau øl smaker balle Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei du treffer godt da så blir det på Tau siden ja var det jeg trodde... har tatt ferga endel fra stavanger til tau... har familie på tau og jørpeland.... samt i ca hele stavanger og jæren spredt utover... Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tau øl smaker balle Nei da det er så godt at, man må bare bli vandt med det (det betyr å begynne å drikke det i ung alder og ikke prøve noe annet før man er 18) Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei du treffer godt da så blir det på Tau siden ja var det jeg trodde... har tatt ferga endel fra stavanger til tau... har familie på tau og jørpeland.... samt i ca hele stavanger og jæren spredt utover... Viktig å fordele dem litt utover ja, jeg er nok jørpelands jente jeg da Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Søren at det ikke kommer til og vare evig Neida Men det er litt snålt og tenke på at mamma nesten ikke har hatt andre kjærester enn pappa Men salte heller, jeg kommer ikke over at det var en mann her som hadde rømt fra pykriatisk(?) avdeling igår var her. Han kom og snakkte med oss. Hadde aldri sett han før. syntes synd på han da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Var da voldsomt til liv det plutselig ble. Ett puslespill og det er kommet 3 sider. Oo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Viktig å fordele dem litt utover ja, jeg er nok jørpelands jente jeg da hmm... er ikke store plassen det igrunnen... kjenner du til susanne og terese? de er søsken... litt eldre enn deg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jørpeland! Der var jeg på ferie, de har en sånn søt strand der med absolutt FANTASTISK vann. Eneste nedturen var de jævla svanene. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 æææsj eg hatar jørpeland!!! har vore der mangen gonger det er ein drit plass!!! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 æææsj eg hatar jørpeland!!! har vore der mangen gonger det er ein drit plass!!! bedre en jæren da.. en mer forblåst drittplass skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) æææsj eg hatar jørpeland!!! har vore der mangen gonger det er ein drit plass!!! Kleppe er en bedriten plass! EDIT: Jæren er verdens kjedeligste sted. Alt er flatt og kjedelig . Men såpass skal det ha. Jeg så en liten tornado der en gang, og det var jo ganske kult Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Enten så liker du Jørpeland eller så hater du plassen enten eller, jeg har bodd der hele livet og det skal mye til for at jeg skal flytte der i fra Viktig å fordele dem litt utover ja, jeg er nok jørpelands jente jeg da hmm... er ikke store plassen det igrunnen... kjenner du til susanne og terese? de er søsken... litt eldre enn deg... Hmmm nei kan ikke si at det ringte i noen bjeller da nei Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .. eller så har du aldri vært der. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .. eller så har du aldri vært der. Godt poeng Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 irene_waa: eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan L_C: einig!!! dritplas!!!! men det heiter klepp ikkje kleppe og jæren er best <3<3 dei lange strendene er akurat som kopakabana Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 .. eller så har du aldri vært der. Godt poeng Det er faktiske helt sant ja... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmmm nei kan ikke si at det ringte i noen bjeller da nei nei daså... spiller ingen stor rolle uansett Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 irene_waa: eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan L_C: einig!!! dritplas!!!! men det heiter klepp ikkje kleppe og jæren er best <3<3 dei lange strendene er akurat som kopakabana Huff det var ikke snillt gjordt, men det var vel verdt det når du kom opp eller var det midt på sommeren og stapp fullt med folk? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) irene_waa: eg dårlege minnar frå då bestefar min tvang meg til å gå til den jævla preikestolen!! !! eg er sleten fortsatt ,kom meg aldreg heilt etter den turen sjølv om det no er sån 4 år sidan L_C: einig!!! dritplas!!!! men det heiter klepp ikkje kleppe og jæren er best <3<3 dei lange strendene er akurat som kopakabana jaha? Wiki : Kleppe er det største tettstedet og administrasjonssenteret i Klepp kommune på Jæren i Rogaland fylke. På Kleppe bor det omtrent 3000 mennesker. Medredregnet tettstedet Verdalen som Kleppe grenser til i vest, er tallet omlag 6000 innbyggere. Solastranda er fin ja Endret 9. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg