Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Bygget mitt har tradisjon på at man skal ha 18 piskeslag på baken når man har bursdag. Og siden jeg har vært den som var mest ivrig på å ta i litt ekstra i slagene, så så folk fram til å slå hardt tilbake. Også var jeg ekstra mann og dro ned bokseren og. Har sår faktisk. SÅR!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er hans alter ego.

Var en fantastisk tråd om hans telttur for et par år siden der insekter var et stort problem.

 

Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick!

 

Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick!

 

Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg.

I svarte faen da..det var en humoristisk sammenligning og ikke en anklagelese.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick!

 

Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg.

I svarte faen da..det var en humoristisk sammenligning og ikke en anklagelese.

 

Da så. Men har det med å misstenke ting ang det der. I tre år c.a var jeg registrert på noen andre forum (synd jeg ikke fant dette lenge før) og der var det så vanelig å komme med beskyldninger om dobbeltnickinger at jeg utviklet en vane med å være på vakt.

 

L4r5

 

Har sendt deg en ny pm. Vet ikke om du har sett det.

Lenke til kommentar
JoakimR? :lol:

Åh nei. :wee:

 

Gå rundt i skauen med rullekoffert og grill. NICE.

 

lolololol :D Good olde days!

 

edit:

Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick!

 

Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg.

 

Whoooa shite. Overkill? :p Too much Red Bull? Speaking of which...

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...