Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Bygget mitt har tradisjon på at man skal ha 18 piskeslag på baken når man har bursdag. Og siden jeg har vært den som var mest ivrig på å ta i litt ekstra i slagene, så så folk fram til å slå hardt tilbake. Også var jeg ekstra mann og dro ned bokseren og. Har sår faktisk. SÅR! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 JoakimR? Åh nei. Gå rundt i skauen med rullekoffert og grill. NICE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da stikker jeg fra jobb. Sitter heller i Oslo og tar meg en pils i sola enn å sitte opå jobb.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja for øl høres jo ikke godt ut! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Noen av mine mannligste brøl kom ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Videoen når jeg hopper i strikk ut fra brua. Nuff said. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) haha.. Nå er det ikke lenge til helg! bare få installert office på maskinen her først så stikker jeg Endret 7. mai 2010 av Petter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Noen av mine mannligste brøl kom ut. Denzel Washington klarte det item å brøle, han gråt bare. http://www.youtube.com/watch?v=U23ACfugxZk&feature=related 6:40 og utover. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Videoen når jeg hopper i strikk ut fra brua. Nuff said. Få se Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet hvordan jeg henter filmer fra facebook sånn at de som ikke har meg som venn får se den? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Om du er hans alter ego. Var en fantastisk tråd om hans telttur for et par år siden der insekter var et stort problem. Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick! Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg. 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick! Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg. I svarte faen da..det var en humoristisk sammenligning og ikke en anklagelese. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick! Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg. I svarte faen da..det var en humoristisk sammenligning og ikke en anklagelese. Da så. Men har det med å misstenke ting ang det der. I tre år c.a var jeg registrert på noen andre forum (synd jeg ikke fant dette lenge før) og der var det så vanelig å komme med beskyldninger om dobbeltnickinger at jeg utviklet en vane med å være på vakt. L4r5 Har sendt deg en ny pm. Vet ikke om du har sett det. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) JoakimR? Åh nei. Gå rundt i skauen med rullekoffert og grill. NICE. lolololol Good olde days! edit: Har ikke sett noen slik tråd og du kan gi faen i å komme med beskyldnnger om dobbeltnick! Kan like gjerne påstå at du egentlig er bak alle de brukerne som har samme meninger som deg. Whoooa shite. Overkill? Too much Red Bull? Speaking of which... Endret 7. mai 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da var det helg da…Allerede dødsliten. Kan godt legge meg nå og sove rundt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Man blir vel sånn av å drikke 10 redbull om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg