Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 I see the fear you have inside. Ypu can run, but never hide! I will hunt you down and tear you limb from limb! Nothing shall remain, not your memory or name, it will be as if you never ever lived! Muhahaha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Vet bare ikke om jeg får anledning til å dra oppover hvis ikke så hadde jeg bestilt billetter NUH. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Han driver akkurat å snakker om eksamen. Så da er han jo her, ikke nede ved skrivemaskinen Tro du meg, vi evner å finne ut slikt og komme etter vedkommende uansett hvor opptatt vi kanskje er i et gitt øyeblikk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil dra på tur. Kanskje man skulle spandert på seg en six pack å gått i skogen å grille pølser.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil gå og kjøpe noen flere øl samt litt delig mat og byte solen fra balkongen en stund før jeg pakker til hytteturen i neste uke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil dra på tur. Kanskje man skulle spandert på seg en six pack å gått i skogen å grille pølser.. Hørtes ut som en glimrende plan egentlig Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fire timer til jeg kan sette meg ut på balkongen og drikke vin. Woho! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil dra på tur. Kanskje man skulle spandert på seg en six pack å gått i skogen å grille pølser.. Hørtes ut som en glimrende plan egentlig Må bare høre om jeg får dratt noen av mine late venner med meg. Blir kanskje litt stusselig å sitte helt alene i skogen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil dra på tur. Kanskje man skulle spandert på seg en six pack å gått i skogen å grille pølser.. Hørtes ut som en glimrende plan egentlig Må bare høre om jeg får dratt noen av mine late venner med meg. Blir kanskje litt stusselig å sitte helt alene i skogen Neida, det er så fint atte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hadde pengene strukket til så hadde jeg joinet deg men den gang ei :X Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor skal man absolutt ut i skogen for å grille og drikke øl? Friluftsmennesker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor skal man på død og liv sitte på terrassen? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fordi man slipper å pakke med seg alle sakene og rusle ut i skogen. Men om dere liker skog, mark og friluft forstår jeg jo godt det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skog er fantastisk! tror jeg skal ta meg en tur på heia i helga Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skog er i seg selv hyggelig, men alt av insekter er motbydelig. Og skal man først ut i det frie for å ta noen øl og grille foretrekker jeg en slette ved vannet framfor midt inni skogen. JoakimR? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fy faen jeg er sår på rompa! Hehehehheehe. HEHEHEHEHE. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Om du er hans alter ego. Var en fantastisk tråd om hans telttur for et par år siden der insekter var et stort problem. Fy faen jeg er sår på rompa! Hehehehheehe. HEHEHEHEHE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg