Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det at Drammen bare er et sted man bare kjører igjennom er jeg enig i. Eneste gangen jeg har stoppet i Drammen noe annet enn å fylle bensin/kjøre seg vill eller en annen god grunn begynner å bli minst 7-8år siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Trodde bønder var flinke til å sette opp skilter. Tror jeg må ha meg en kopp med kaffe til gitt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Petter: Fy faen det så ut som vi hadde downs i RPP Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) We are high atop a mountain, with hammers in the wind, lusting for blood and death again. In a flash of lightning strike, now the house of death invites you, body and soul to come within. Endret 7. mai 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Posta denne i natt, men den var så bra at jeg må poste den igjen. http://dadaph.com/narutard/ Genialt. Er det ekte sitater? Så vidt jeg vet, ja. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er god til å finne fram synes jeg! Ja, det er ikke såå enkelt å finne ut akkurat hvilket jorde det er man skal svinge av ved her i området. Til mitt forsvar har jeg ALDRI stoppet i området der før. Kjørte feil i den ene rundkjøringa grunnet dårlig forklaring av veien av Oda Petter: Fy faen det så ut som vi hadde downs i RPP Neida, er så søte atte Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) We are high atop a mountain, with hammers in the wind, lusting for blood and death again. In a flash of lightning strike, now the house of death invites you, body and soul to come within. I see the fear you have inside. Ypu can run, but never hide! I will hunt you down and tear you limb from limb! Petter: Er da ikke sååå ille her. Jeg bor jo tross alt her. edit: Som i at Vestfossen ikke er så ille fordi jeg bor her, ikke at jeg bor her fordi det er awesome. Endret 7. mai 2010 av bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=2558517&l=NO&C BOBBY MCFERRINMOLDE DOMKIRKE Faen, jeg vil på konsert med han igjen, fyren er et geni rett og slett. Endret 7. mai 2010 av b-real Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Til mitt forsvar har jeg ALDRI stoppet i området der før. Kjørte feil i den ene rundkjøringa grunnet dårlig forklaring av veien av Oda Det er det verste jeg har hørt! For noe TULL. Du bare klarte ikke å følge skiltinga. Petter: Fy faen det så ut som vi hadde downs i RPP Dere HADDE Downs. Endret 7. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Det var en...merkelig post breal Endret 7. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg klarte å tyde "Bobby McFerrin". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det var en...merkelig post breal Chrome og IPB er ikke helt venner når det gjelder og copy/paste ting fra nettet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Lemon: Du er nå en liten downsie du å Blir nok tangerudbakken på oss er jeg stygt redd for.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.billettservice.no/html/evinfo.htmI?CNTX=2558517&l=NO&C BOBBY MCFERRINMOLDE DOMKIRKE Faen, jeg vil på konsert med han igjen, fyren er et geni rett og slett. Det hadde vært kinda awesome faktisk. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Omg Bobby McFerrin han er så genial herregud jeg vil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det hadde vært kinda awesome faktisk. ^^Seriøst,det hadde vært mer en AWSOME!Var på konsert med han i Harstad Kulturhus og noe mer mindblowing konsert har jeg ikke vært med på rett og slett. Han sendte rundt mikrofonen til publikum for improvisasjonsgreier og jeg og brodern tok mikrofonene og sang noe mens han sang til Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Dere HADDE Downs. Alle har godt av litt downs fra tid til annen :--D 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det hadde vært kinda awesome faktisk. ^^Seriøst,det hadde vært mer en AWSOME!Var på konsert med han i Harstad Kulturhus og noe mer mindblowing konsert har jeg ikke vært med på rett og slett. Han sendte rundt mikrofonen til publikum for improvisasjonsgreier og jeg og brodern tok mikrofonene og sang noe mens han sang til Ha ha, herlig! Naboen er blodfan, jeg antar at han skal i vei. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Lemon: Du er nå en liten downsie du å Blir nok tangerudbakken på oss er jeg stygt redd for.. Det blir nok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg