j-- Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Stakkars jævel, Drammen er et stykk kjipt sted *rydde ting ut av pappesker så langt det lar seg gjøre* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Drammen er et sted man kjører igjennom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Finnes verre steder. Alle sammen nord for Stavanger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Drammen er et sted man kjører igjennom Sant. Mjøndalen, derimot... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Lurer på hva som skjer hvis jeg trykker på "skriv ut"-knappen for dette emnet.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Da har du nok en sint IT-ansvarlig på nakken. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Han driver akkurat å snakker om eksamen. Så da er han jo her, ikke nede ved skrivemaskinen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Finnes verre steder. Alle sammen nord for Stavanger. Personlig synes jeg stavanger er fullstendig sugent. Sandnes, Kristiansand, Bergen, Førde, Sunnfjord, Hardanger, Kvinherad osv. er alle sammen bedre steder å tilbringe tid en Stavanger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sant. Mjøndalen, derimot... For å ikke snakke om Vestfossen. Kulturhovedstaden, liksom. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sant. Mjøndalen, derimot... For å ikke snakke om Vestfossen. Kulturhovedstaden, liksom. Petter var faktisk innom Vestfossen da han kjørte feil. "Nå er jeg på et sted med masse jorder!" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Petter var faktisk innom Vestfossen da han kjørte feil. "Nå er jeg på et sted med masse jorder!" Haha. Er flere jorder på Darbu. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Han kom heldigvis ikke så langt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg får vel begynne med dagens eksamenslesingsøkt. Blæh. Grammatikk er ikke det jeg liker aller best. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Ugh, høres kjedelig ut. Jeg for min del får vel fortsette å skrive på talen min. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Han kom heldigvis ikke så langt. Det er først ved Skollenborg det begynner å bli skummelt. Eller om en mot all formodning klarer å kjøre seg vill i Lurdalen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Posta denne i natt, men den var så bra at jeg må poste den igjen. http://dadaph.com/narutard/ Genialt. Er det ekte sitater? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er god til å finne fram synes jeg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Finnes verre steder. Alle sammen nord for Stavanger. Personlig synes jeg stavanger er fullstendig sugent. Sandnes, Kristiansand, Bergen, Førde, Sunnfjord, Hardanger, Kvinherad osv. er alle sammen bedre steder å tilbringe tid en Stavanger. Godt vi har forskjellig smak da. Jeg liker Bergen også, samt Førde, Hardanger og Voss. Mer skeptisk til Sandnes for å være ærlig. Veldig skeptisk til Sandnes. Døden Bak Styret kommer jo derfra (kom det fra gutten som bare har eid DBS-sykler og digger DBS mer enn noe annet). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg er god til å finne fram synes jeg! Ja, det er ikke såå enkelt å finne ut akkurat hvilket jorde det er man skal svinge av ved her i området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg