Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 lolwtf. Lando? Thats right, skaff deg en sånn bart Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Haha, den var faktisk litt komisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 lolwtf. Lando? Thats right, skaff deg en sånn bart Det vil ta meg årevis! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Havner jeg på russebil til neste år vil jeg at bilen/gruppa skal hete "Chuck Norruss". Så mens jeg har kjedet meg her nå (ikke en dritt å gjøre) har jeg misket ihop en logo. Si hva dere syntes, blir det for teit, eller funker det. Jeg følte at den var ganske så orginal ide ihvertfall. ChuckNorruss!.pdf Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Havner jeg på russebil til neste år vil jeg at bilen/gruppa skal hete "Chuck Norruss". Så mens jeg har kjedet meg her nå (ikke en dritt å gjøre) har jeg misket ihop en logo. Si hva dere syntes, blir det for teit, eller funker det. Jeg følte at den var ganske så orginal ide ihvertfall. *stjele* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Genialt xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Havner jeg på russebil til neste år vil jeg at bilen/gruppa skal hete "Chuck Norruss". Så mens jeg har kjedet meg her nå (ikke en dritt å gjøre) har jeg misket ihop en logo. Si hva dere syntes, blir det for teit, eller funker det. Jeg følte at den var ganske så orginal ide ihvertfall. *stjele* Døh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 *gjesp* Godt med søvn gitt. Klarte å legge meg i god tid også gitt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 jasså gitt jeg lå på armen min i natt så når jeg våkna kunne jeg bare bevege den fra side til side og ikke opp. var merkelig eller drømte jeg det? var som om ene aksa ikke funka. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Har sovet på armen gjennnom hele natten selv engang. Da var den så num at det faktisk ikke var mulig å bevege den i det hele tatt. Ble liggend eog slumre en halvtimes tid ekstra for å få følelse i armen igjen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Digg å være hjemme en tur, ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Gaaaaaah, udugelige folk altså. Hva er vitsen med å gi meg vakter når jeg allerede har vakter? *sukk* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Da har man fylt laptopen med random filmer og TV-serier, klar for å dra og møte barna Burde kanskje fylle opp med noe musikk også når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Tremenningene mine. En på 4 elns, ei på ca 8. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Såpass ja. WhiteKnight, var du i Oslo for ikke så lenge siden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Posta denne i natt, men den var så bra at jeg må poste den igjen. http://dadaph.com/narutard/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Begynte litt å tvile da Datasmurf () sa at han skulle møte barna, ja. Men er det famileærend er det jo bare kos! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Ha ha ha. Jeg burde være overrasket, men det er jeg ikke. Skremmende. edit: Gawd, jeg blir så frustrert! :| Endret 7. mai 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Da dro man til Drammen straks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg