Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Petter, du må få se og fikset nettet her på Strømsbu vgs. Det suger såpass balle at det tok minst 10 minutt å komme inn på diskusjon!

Godt at jeg ikke har noe med nettet deres å gjøre da :)

Dårlig unnskyldning. Sett giraffræva di i gir!

 

Du kan ringe IKT-Agder og si at de skal ta seg en bolle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? :p

Løpe med den i hånda?

Det var ikke dumt! Så har jeg noe å klemme på om jeg får sting også. :new_woot:

Lenke til kommentar

Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? :p

Ha den i hånda

Lenke til kommentar

Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? :p

Løpe med den i hånda?

 

Er det så lurt å jogge med classic da? Har en selv og den skal man helst ikke løpe med fikk jeg beskjed om, begynner å hakke etc. Nå har jeg andregenerasjons saken da, er vel rundt seks år gammel så kan hende de nye er bedre.

Lenke til kommentar

Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? :p

Løpe med den i hånda?

Det var ikke dumt! Så har jeg noe å klemme på om jeg får sting også. :new_woot:

Teip den fast i hånda så mister du den ikke i tilfelle du plutselig skulle besvime! Eller teip den på brystet sånn at du kan bruke haka til å velge ny sang sånn at du ikke må bruke armene til noe annet enn å løpe.

Lenke til kommentar

Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? :p

Løpe med den i hånda?

 

Er det så lurt å jogge med classic da? Har en selv og den skal man helst ikke løpe med fikk jeg beskjed om, begynner å hakke etc. Nå har jeg andregenerasjons saken da, er vel rundt seks år gammel så kan hende de nye er bedre.

Tror ikke det skal være noe problem. Har hatt den i to år tror jeg, men jeg har aldri opplevd noe hakking.

 

Teip den fast i hånda så mister du den ikke i tilfelle du plutselig skulle besvime! Eller teip den på brystet sånn at du kan bruke haka til å velge ny sang sånn at du ikke må bruke armene til noe annet enn å løpe.

Hehe, tror ikke det er noen fare for at jeg kommer til å besvime, og det er nok umulig å skifte sang med haken :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...