Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Kom hjem igår, trøtt og sliten og særdeles lys. Hosten rev i lungene og blikket var vaklende. Snørret så ut som smeltet smør, og kroppen verket. Mens jeg kravler opp på rommet mitt, finner jeg et brev.

"hvem faen sender meg brev?" tenkte jeg. Jeg slang meg ned på sofaen, åpnet brevet og så et søtt lite russekort med leppestift på baksiden. Plutselig ble kvelden mye bedre.

 

Takk Oda :)

 

(Men faens hoste, føles som lungene kommer ut snart.)

 

Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem.

Lenke til kommentar

Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem.

 

Hvis det var en stor fin konvolutt som det sto "Posten" utenpå, så stemmer det nok :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem.

 

Hvis det var en stor fin konvolutt som det sto "Posten" utenpå, så stemmer det nok :)

 

Sto posten på den, så da er det nok den.

Lenke til kommentar

Kom hjem igår, trøtt og sliten og særdeles lys. Hosten rev i lungene og blikket var vaklende. Snørret så ut som smeltet smør, og kroppen verket. Mens jeg kravler opp på rommet mitt, finner jeg et brev.

"hvem faen sender meg brev?" tenkte jeg. Jeg slang meg ned på sofaen, åpnet brevet og så et søtt lite russekort med leppestift på baksiden. Plutselig ble kvelden mye bedre.

 

Takk Oda :)

 

(Men faens hoste, føles som lungene kommer ut snart.)

 

Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem.

Misunnelig!

Lenke til kommentar

Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? :p

Løpe med den i hånda?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noen som vet hva jeg kan finne på i dag/helga?

 

Eneste som er sånn halvveis planlagt er at jeg må en svipptur til Oslo i dag for å møte TinaM og hente headsetet jeg glemte hos henne når jeg var der forrige helg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...