Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Takker for gratulasjoner, hvor er gavene? Du kan få litt proteiner av meg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Takker for gratulasjoner, hvor er gavene? Jeg fikk ikke gave av deg i går... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Hot damn, det er kjedelig på skolen idag. Gleder meg lett til helg nå azz. Samme her... Tiden går alt for tregt >.< Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Takker for gratulasjoner, hvor er gavene? Jeg fikk ikke gave av deg i går... Visste ikke at du hadde i går Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg fikk ikke gave av deg i går... Henger meg på den jeg. Neida, gratulerer med dagen småttn. Endret 7. mai 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Sulten! Hvor blir det av frokosten min? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Frokost? er jo snart lunch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kom hjem igår, trøtt og sliten og særdeles lys. Hosten rev i lungene og blikket var vaklende. Snørret så ut som smeltet smør, og kroppen verket. Mens jeg kravler opp på rommet mitt, finner jeg et brev. "hvem faen sender meg brev?" tenkte jeg. Jeg slang meg ned på sofaen, åpnet brevet og så et søtt lite russekort med leppestift på baksiden. Plutselig ble kvelden mye bedre. Takk Oda (Men faens hoste, føles som lungene kommer ut snart.) Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Frokost? er jo snart lunch Dagens første måltid er alltid frokost. Uansett når på døgnet man spiser den Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem. Hvis det var en stor fin konvolutt som det sto "Posten" utenpå, så stemmer det nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem. Hvis det var en stor fin konvolutt som det sto "Posten" utenpå, så stemmer det nok Sto posten på den, så da er det nok den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Da flyr jeg til stavanger! Damer, pils, musikk og festing venter. Gud som jeg elsker russetia:) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Petter, du må få se og fikset nettet her på Strømsbu vgs. Det suger såpass balle at det tok minst 10 minutt å komme inn på diskusjon! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Frokost? er jo snart lunch Dagens første måltid er alltid frokost. Uansett når på døgnet man spiser den ok, noe i det du sier. så da skal jeg snart ha frokost/lunch Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Kom hjem igår, trøtt og sliten og særdeles lys. Hosten rev i lungene og blikket var vaklende. Snørret så ut som smeltet smør, og kroppen verket. Mens jeg kravler opp på rommet mitt, finner jeg et brev. "hvem faen sender meg brev?" tenkte jeg. Jeg slang meg ned på sofaen, åpnet brevet og så et søtt lite russekort med leppestift på baksiden. Plutselig ble kvelden mye bedre. Takk Oda (Men faens hoste, føles som lungene kommer ut snart.) Jeg tror mitt ligger å venter på meg hjemme, fikk ihvertfall et brev i går, som ikke var en av de vanlige regningene/kontoutskrifter og whatnot. Får åpne det når jeg kommer hjem i dag. Orket ikke åpne det i går, da var jeg fast bestemt på å finne senge nesten med en gang jeg hadde kommet meg hjem. Misunnelig! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Skal snart løpe 3000-meteren, og har lyst til å høre på musikk. Problemet er at jeg har en iPod Classic som er svær og tung, så den kommer til å vingle noe veldig i lommen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kanskje teipe den fast? Løpe med den i hånda? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Petter, du må få se og fikset nettet her på Strømsbu vgs. Det suger såpass balle at det tok minst 10 minutt å komme inn på diskusjon! Godt at jeg ikke har noe med nettet deres å gjøre da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Noen som vet hva jeg kan finne på i dag/helga? Eneste som er sånn halvveis planlagt er at jeg må en svipptur til Oslo i dag for å møte TinaM og hente headsetet jeg glemte hos henne når jeg var der forrige helg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2010 Petter, du må få se og fikset nettet her på Strømsbu vgs. Det suger såpass balle at det tok minst 10 minutt å komme inn på diskusjon! Godt at jeg ikke har noe med nettet deres å gjøre da Dårlig unnskyldning. Sett giraffræva di i gir! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg