kanin333 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 God morgen alle sammen! Sovet godt? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Liker det faktumet at nesten alle elevene jeg så idag tidlig når jeg gikk til jobb hadde på seg jakke og noen lue Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Yay! Jeg slapp unna budsjett og kurspiss på prøveeksamen :---D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hmm, da har jeg vært på general prøve @ Norsk Militær Tatto, var helt greit Forsvaret ringte meg på tirsdag og sa jeg hadde fått billetter ^^ Hvem er denne general Prøve? Og hva gjorde du med ham? Altså, det er jo en musikalsk konsert ;P Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hmm, da har jeg vært på general prøve @ Norsk Militær Tatto, var helt greit Forsvaret ringte meg på tirsdag og sa jeg hadde fått billetter ^^ Hvem er denne general Prøve? Og hva gjorde du med ham? Altså, det er jo en musikalsk konsert ;P Orddelingsfeil, ColdIce. Du skulle ha skrevet generalprøve, ikke general prøve. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Hmm, da har jeg vært på general prøve @ Norsk Militær Tatto, var helt greit Forsvaret ringte meg på tirsdag og sa jeg hadde fått billetter ^^ Hvem er denne general Prøve? Og hva gjorde du med ham? Altså, det er jo en musikalsk konsert ;P Orddelingsfeil, ColdIce. Du skulle ha skrevet generalprøve, ikke general prøve. Bah Det så jeg altså ikke. EDIT: Og hva gjør folket? Endret 7. mai 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kom hjem igår, trøtt og sliten og særdeles lys. Hosten rev i lungene og blikket var vaklende. Snørret så ut som smeltet smør, og kroppen verket. Mens jeg kravler opp på rommet mitt, finner jeg et brev. "hvem faen sender meg brev?" tenkte jeg. Jeg slang meg ned på sofaen, åpnet brevet og så et søtt lite russekort med leppestift på baksiden. Plutselig ble kvelden mye bedre. Takk Oda (Men faens hoste, føles som lungene kommer ut snart.) 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 :Og hva gjør folket? Jeg oppdaget at i tillegg til å ha atomkreft bak øret, har jeg nå fått det i nedre del av tommelen òg. :---( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Er Oda russ i år? Hun er 91 modell, så ja, da er hun det Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=mTcWxc5REqk&feature=related Endret 7. mai 2010 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Skulle til Hønefoss på et møte klokka 11, men såklart går det ikke buss før kvart over elleve Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hot damn, det er kjedelig på skolen idag. Gleder meg lett til helg nå azz. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Takker for gratulasjoner, hvor er gavene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg