TSP Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kan noen hjelpe meg med forslag til tema på fotokonkurransen på akam? Ble jeg som vant ( yay! ) så da må jeg velge nytt tema. Naturligvis "Diskusjon" Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvorfor ikke prøve å bruke systemet slik det er ment å brukes? Det er mange som gjør det, men effekten av det reduseres av kompismentaliteten som råder blant mange av de mest aktive brukerne (som attpåtil er noen av de mest ubrukelige brukerne). 2 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Det aller beste hadde nok vært å nullstille systemet nå, og fjerne muligheten for å "plusse noen" i alt som heter OT. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Heller en restriksjon på antall stemmer man kan gi pr. dag/uke og til hver individuelle bruker, muligens? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nei. Nullstilling er ikke noe vits; om OT skal ignoreres så gjør det ikke noe om gamle tulleplusser fremdeles får stå, så lenge de ikke teller på totalscoren til en bruker. (Tar det som en selvfølge at registrering og telling av plusser er kodet på logisk vis, og da trengs det ingen nullstilling.) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det aller beste hadde nok vært å nullstille systemet nå, og fjerne muligheten for å "plusse noen" i alt som heter OT. Det var noe sånt jeg tenkte. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Heller en restriksjon på antall stemmer man kan gi pr. dag/uke og til hver individuelle bruker, muligens? Dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://dadaph.com/narutard/ Ha ha ha! Så sant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=J9SKnMHRbiw&playnext_from=TL&videos=Gk7ab0t6kQg&feature=sub lool Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Var trøtt, og så oppdaget jeg Spotify-facebook greiene samtidig som jeg teipet sammen headsettet mitt igjen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Rise and shine, people! HMMM. Mat? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Happy birthday to me Kuk! Gratulerer med dagen, ikke gjør noe jeg ikke ville gjort... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ...så han kan i praksis gjøre omtrent alt? Gratulerer, Aleks! Kos deg masse i dag. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Gratulerer med dagen, Aleks! Og god morgen til dere andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Dette er faktisk en god morgen, i natt sov jeg over 12 timer og er opplagt som fy. Deilig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Faktisk litt, er sol ute og skikkelig tSkjorte vær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg