Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ja. Jeg er på utkikk etter en lommelerke i titan, hvor skal jeg lete? Hva er nærmeste engelske uttrykk for å finne lommelerker?

Finner jeg ikke i titan, så blir det NOS sovjetlerke. Så noen slike engang på bst på badgerandblade.

Fra google finner jeg denne vage referansen, til en ikkeeksisterende side. dontgetit.gif

friluftsliv.no :: Vis Temaet - TITAN

- Apr 30 - [ Translate this page ]Jeg har en jævelig feit Lommelerke i TITAN. Very Happy MSR har laget , lager ?? brennstoffflasker i titan som er glimrende å ha konjakk i. ...

www.friluftsliv.no/fmm/viewtopic.php?p=77912&sid...

• Liker 4
Lenke til kommentar

Men ja. Jeg er på utkikk etter en lommelerke i titan, hvor skal jeg lete? Hva er nærmeste engelske uttrykk for å finne lommelerker?

Finner jeg ikke i titan, så blir det NOS sovjetlerke. Så noen slike engang på bst på badgerandblade.

Fra google finner jeg denne vage referansen, til en ikkeeksisterende side. dontgetit.gif

friluftsliv.no :: Vis Temaet - TITAN

- Apr 30 - [ Translate this page ]Jeg har en jævelig feit Lommelerke i TITAN. Very Happy MSR har laget , lager ?? brennstoffflasker i titan som er glimrende å ha konjakk i. ...

www.friluftsliv.no/fmm/viewtopic.php?p=77912&sid...

Hip flask.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ryktegreiene er helt på trynet. Burde ihvertfall ikke gått å gi pluss i OT.

Altså.. Om noen lager en nybegynnerguide for f.eks photoshop og tråden blir sticky her på forumet så fortjener personen en pluss fordi han/hun bidrar med noe nyttig til andre.

Om man har muligheten til å få pluss ved å fortelle om hva man spiste til middag så forsvinner hele poenget med å ha det systemet.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig enig med Torger, og for å markere dette skal jeg fra nå av prøve så godt jeg kan å plusse så mye som mulig. Ikke et innlegg skal forbli uplusset som passerer min vei!

Hvorfor ikke prøve å bruke systemet slik det er ment å brukes? At en person får en idé om å plusse alle poster han/hun kommer over gjør fort at det smitter over på andre, og brått sitter alle sammen og plusser bare for å plusse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...