A-Jay Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) JANN-OVE FÅR ALLE PLUSSENE DET ER SÅ URETTFERDIG Se, jeg gjør som han. Får jeg også noen plusser nå? Endret 6. mai 2010 av A-Jay 6 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Og så skjedde det faenmeg igjen. Men større, hjelpsomme poster som faktisk bringer noe produktivt til forumet, de står fremdeles med 0 +. Da får du plusse dem da vet du 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Synes vi skal få muligheten til å slette plusspoeng vi har gitt. 3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Da får du plusse dem da vet du Kan jo ikke plusse sine egne poster. :----( 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) *test*. Edit: Hva i huleste, signaturen jeg hadde for sånn to måneder siden har kommet tilbake. Endret 6. mai 2010 av ArilC 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Da får du plusse dem da vet du Kan jo ikke plusse sine egne poster. :----( Tror han mente at JO kunne gi plusspoeng til kvalitetspostene han snakket om. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Tror han mente at JO kunne gi plusspoeng til kvalitetspostene han snakket om. Ja, men slik jeg oppfatta det, snakket han som sine egne poster. Mulig jeg forstod det feil. Hvis jeg gjorde det, er det jo bare teit å klage på. 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Men ja. Jeg er på utkikk etter en lommelerke i titan, hvor skal jeg lete? Hva er nærmeste engelske uttrykk for å finne lommelerker? Finner jeg ikke i titan, så blir det NOS sovjetlerke. Så noen slike engang på bst på badgerandblade. Fra google finner jeg denne vage referansen, til en ikkeeksisterende side. friluftsliv.no :: Vis Temaet - TITAN - Apr 30 - [ Translate this page ]Jeg har en jævelig feit Lommelerke i TITAN. Very Happy MSR har laget , lager ?? brennstoffflasker i titan som er glimrende å ha konjakk i. ... www.friluftsliv.no/fmm/viewtopic.php?p=77912&sid... 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kan noen hjelpe meg med forslag til tema på fotokonkurransen på akam? Ble jeg som vant ( yay! ) så da må jeg velge nytt tema. 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kan noen hjelpe meg med forslag til tema på fotokonkurransen på akam? Ble jeg som vant ( yay! ) så da må jeg velge nytt tema. Bilder av mennesker som ikke er klar over at de blir fotografert! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Men ja. Jeg er på utkikk etter en lommelerke i titan, hvor skal jeg lete? Hva er nærmeste engelske uttrykk for å finne lommelerker? Finner jeg ikke i titan, så blir det NOS sovjetlerke. Så noen slike engang på bst på badgerandblade. Fra google finner jeg denne vage referansen, til en ikkeeksisterende side. friluftsliv.no :: Vis Temaet - TITAN - Apr 30 - [ Translate this page ]Jeg har en jævelig feit Lommelerke i TITAN. Very Happy MSR har laget , lager ?? brennstoffflasker i titan som er glimrende å ha konjakk i. ... www.friluftsliv.no/fmm/viewtopic.php?p=77912&sid... Hip flask. 1 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Det ryktegreiene er helt på trynet. Burde ihvertfall ikke gått å gi pluss i OT. Altså.. Om noen lager en nybegynnerguide for f.eks photoshop og tråden blir sticky her på forumet så fortjener personen en pluss fordi han/hun bidrar med noe nyttig til andre. Om man har muligheten til å få pluss ved å fortelle om hva man spiste til middag så forsvinner hele poenget med å ha det systemet. 5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk for at dere biter på 5 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er fullstendig enig med Torger, og for å markere dette skal jeg fra nå av prøve så godt jeg kan å plusse så mye som mulig. Ikke et innlegg skal forbli uplusset som passerer min vei! 7 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Takk for at dere biter på Jeg tenkte noe av det samme, men er litt krassere i kjeften enn deg. 2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) De siste sidene er jo perfekte eksempler på hvorfor ratingsystemet er tilnærmet ubrukelig, med tanke på folk som saboterer. Endret 6. mai 2010 av The Prophet 4 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er fullstendig enig med Torger, og for å markere dette skal jeg fra nå av prøve så godt jeg kan å plusse så mye som mulig. Ikke et innlegg skal forbli uplusset som passerer min vei! Hvorfor ikke prøve å bruke systemet slik det er ment å brukes? At en person får en idé om å plusse alle poster han/hun kommer over gjør fort at det smitter over på andre, og brått sitter alle sammen og plusser bare for å plusse. 4 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Endret 6. mai 2010 av The Prophet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg