Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleden min over bingo kommer av at jeg er på jobb i nordsjøen så bingo er store greier :)

Må vel fortelle litt om meg selv da er en rogalands jente på 23år, jeg har fagbrev som elektriker *stolt* og har nå min siste tur offshore før jeg skal begynne på nye fagbrev...

noe mer dere lurer på så er det bare til å fyre løst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
13 :blush:

Venninen er 14. Det forklarer jo en hel del da. ønsker hun kunne ta det mer seriøst innimellom :roll:

Burde ant meg. No offence men jenter i den alderen der er faen meg ikke stabile for fem flate øre.

Det er ok, forstår hva du mener. Sånn av erfaring, når blir de mer seriøse?

Varierer fra frue til frue ;) Siden du er 14 så ville jeg holdt meg til 13-14åringer ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Da vet jeg det også. Forhold skremmer meg engetlig med tanke på at moren min har vært kjæreste med faren min siden hun var 15 år :ninja:

Setter mine STORE tvil på at du kommer til å bli sammen me kjæresten din nå for evig tid.. No offence ;)

Lenke til kommentar

Trives du i jobben?

Og...hvordan kom du innom diskusjon.no egentlig?

Jobben har vært topp men skal nå begynne på land litt så jeg blir brukende til noe er for interessert i nye ting til å gro fast på plattform.

Ramlet innom her en dag når jeg søkte etter noe så da måtte jeg bare regge meg og finne ut hva som skjedde her :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...