Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: Jeg angrer nå. Jeg gleder meg til han legger ut bilder når de er grodd. Og jeg skammer meg litt over å si det. x) Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Gleden min over bingo kommer av at jeg er på jobb i nordsjøen så bingo er store greier Må vel fortelle litt om meg selv da er en rogalands jente på 23år, jeg har fagbrev som elektriker *stolt* og har nå min siste tur offshore før jeg skal begynne på nye fagbrev... noe mer dere lurer på så er det bare til å fyre løst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er ok, forstår hva du mener. Sånn av erfaring, når blir de mer seriøse? *kremt* Aldri? Nei...kommer selvsagt an på personlighet og slikt da men iallefall 17 og oppover. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 noe mer dere lurer på så er det bare til å fyre løst. hvilken del av rogaland? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Underpants Nei jeg og Google fant dere helt selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 13 Venninen er 14. Det forklarer jo en hel del da. ønsker hun kunne ta det mer seriøst innimellom Burde ant meg. No offence men jenter i den alderen der er faen meg ikke stabile for fem flate øre. Det er ok, forstår hva du mener. Sånn av erfaring, når blir de mer seriøse? Varierer fra frue til frue Siden du er 14 så ville jeg holdt meg til 13-14åringer Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 noe mer dere lurer på så er det bare til å fyre løst. hvilken del av rogaland? På rette siden av høgsfjorden Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tilbake fra Gardemoen. Sovna i bilen... WTF?I bilen? Hvordan i faen klarte du det mann? noe mer dere lurer på så er det bare til å fyre løst.Trives du i jobben? Og...hvordan kom du innom diskusjon.no egentlig? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da vet jeg det også. Forhold skremmer meg engetlig med tanke på at moren min har vært kjæreste med faren min siden hun var 15 år Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hva er dette? få se! Newi! Ikke gjør det! Du vil ikke! Fikk PM nå med påskriften "you asked for it" Tror jeg lar være å åpne den linken jeg, ass. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Stakkars Edge nå! Slettet den etter anbefaling fra underpants, noe som tydligvis var et sjakktrekk Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tilbake fra Gardemoen. Sovna i bilen... WTF?I bilen? Hvordan i faen klarte du det mann? Jeg vet ærlig talt ikke. Det ene øyeblikket var jeg ved Kolbotn, og det neste var jeg i Ås. Og så sier pappa at jeg ikke sov lenge... Føltes mer som blackout... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Da vet jeg det også. Forhold skremmer meg engetlig med tanke på at moren min har vært kjæreste med faren min siden hun var 15 år Setter mine STORE tvil på at du kommer til å bli sammen me kjæresten din nå for evig tid.. No offence Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Trives du i jobben? Og...hvordan kom du innom diskusjon.no egentlig? Jobben har vært topp men skal nå begynne på land litt så jeg blir brukende til noe er for interessert i nye ting til å gro fast på plattform. Ramlet innom her en dag når jeg søkte etter noe så da måtte jeg bare regge meg og finne ut hva som skjedde her Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Setter mine STORE tvil på at du kommer til å bli sammen me kjæresten din nå for evig tid.. No offence Absolutt enig. Skal mye til for det der Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 hva er dette? få se! Newi! Ikke gjør det! Du vil ikke! Fikk PM nå med påskriften "you asked for it" Tror jeg lar være å åpne den linken jeg, ass. Åaa, det er så grusomt ille! Aldri se på det uansett hva som skjer! Blir du ikke litt nysgjerrig en gang? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 På rette siden av høgsfjorden bommer jeg helt når jeg spør stavanger eller tau siden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tsktsk. Den var faktisk ikke SÅ ille, folkens. Hadde han bare renset de fordømte piercingene før han tok bildet tror jeg jeg kunne funnet på å finne ham... Ufattelig, ustyrlig deilig. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg