KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Neh, baconpannekaker funker jo? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Baconmuffins hørtes jævla ekkelt ut. Muffins skal jo være søte. Ewww, enig. Men jeg er ikke så glad i muffins, egentlig. Ikke kaker heller. Særlig ikke kaker. De hjemsøker meg, omtrent. Alle har med kaker hele tiden. Jeg liker energidrikker. Det er min craving. Og brus! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bacon passer til alt. Akkuratt som den kebabdressingen jeg har hjemme. Jeg spiser nesten ingenting lenger om den ikke er på maten. Jeg blir sikkert smellfeit, men så god som den er , så gir jeg faen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Uu, snakker vi om cravings? For min del er det saltsnacks og iskrem som er verstingene. Er flink og holder meg unna bortsett fra i helgene da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bacon passer til alt. Akkuratt som den kebabdressingen jeg har hjemme. Jeg spiser nesten ingenting lenger om den ikke er på maten. Jeg blir sikkert smellfeit, men så god som den er , så gir jeg faen. Ha ha, jeg har det på samme måte. Min er Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing. Har vært avhengig i 2 år nå. Det er min eneste grunn til å dra tilbake til Orkdal. Kjøpe mer dressing. Så vidt jeg vet selger de den bare på Orkanger og i Trondhjem her i Midt-Norge. I alle fall etter å ha kontakta Bjerke. Ang. baconmuffins, er det fantastisk godt. Bare spør samekokken ^^ Evt. flere av venna mine. Mine cravings er i og for seg nevnte dressing, cola og sigaretter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kongkake: Du sier noe der, selv om jeg aldri har smakt baconpannekaker. Selve konseptet appellerer ikke til meg. KittyCat: Ja. Helt enig. Problemet er bare at jeg drikker for mye av det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 *stolt av Vaagevits på face'rn* Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg liker energidrikker. Det er min craving. Og brus! Har begynt å få sansen for energidrikker igjen. Før så smakt jo alle det samme, men det siste året er det kommet en hel del gode varianter. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ha ha, jeg har det på samme måte. Min er Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing. Har vært avhengig i 2 år nå. Det er min eneste grunn til å dra tilbake til Orkdal. Kjøpe mer dressing. Så vidt jeg vet selger de den bare på Orkanger og i Trondhjem her i Midt-Norge. I alle fall etter å ha kontakta Bjerke. Ang. baconmuffins, er det fantastisk godt. Bare spør samekokken ^^ Evt. flere av venna mine. Mine cravings er i og for seg nevnte dressing, cola og sigaretter. Det er den jeg også spiser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ha ha, jeg har det på samme måte. Min er Bjerkes spicy pizza- og kebabdressing. Har vært avhengig i 2 år nå. Det er min eneste grunn til å dra tilbake til Orkdal. Kjøpe mer dressing. Så vidt jeg vet selger de den bare på Orkanger og i Trondhjem her i Midt-Norge. I alle fall etter å ha kontakta Bjerke. Ang. baconmuffins, er det fantastisk godt. Bare spør samekokken ^^ Evt. flere av venna mine. Mine cravings er i og for seg nevnte dressing, cola og sigaretter. Det er den jeg også spiser. Fantastisk! Oppskrift på baconmuffins? http://epistel.no/blog/2009/11/muffins-med-bacon-og-l%C3%B8nnesirup/ Den jeg følger i alle fall. Som jeg fikk fra den fantastiske Chef Samebror. ^^ 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er litt forelsket i en film nå! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er litt forelsket i en film nå! Hvilken film? 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er litt forelsket i Lemon nå! Nåhååå, duu daaa. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg er litt forelsket i en film nå! Hvilken film? Natural born killers 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Den er fantastisk. Må se den igjen snart tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 De er veldig gode ja Sjur Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ja, jeg gleder meg til de blir ferdig. Smugspiste litt røre + bacon i sted. It's a party in my mouth 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 It's a party in my mouth And everyone is invited? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg