b-real Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Søvn er en vanskelig buss å håndtere Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fantastisk! Jeg har klart å forsove meg. Igjen! >< Er problemet at du ikke får sove eller forsover du deg uansett? Om problemet er at du blir liggende våken vil jeg anbefale deg å prøve melatonin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Fantastisk! Jeg har klart å forsove meg. Igjen! >< Er problemet at du ikke får sove eller forsover du deg uansett? Om problemet er at du blir liggende våken vil jeg anbefale deg å prøve melatonin. Stort sett at jeg forsover meg uansett. Når jeg ikke får sove, tar jeg stort sett en halv Remeron og det fikser biffen, selv om det føles som om jeg har røyka hasj dagen derpå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 I morgen blir jeg stor gutt. 18 år og greier Må skrive fjortizz poster for siste gang idag <3<3<3<<3<3<xoxoxoxooxox 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Guess whos in da hause. Mor, far, søster og bror? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg! KREMT! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg ble glad da hele klassen kunne gå en time tidligere, pga at læreren var syk, samt at alle andre var opptatt. Tror ikke engang de andre lærerene vet at alle dro. Får se imorgen om dem ble sure pga det Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg! KREMT! Aner ikke hva du snakker om. Tullekopp. Mat? Y/N? Endret 6. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Syns det var koslig, typen hennes hadde sovna mens de snakka til telefonen, så ho ble ensom Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg! KREMT! Aner ikke hva du snakker om. Tullekopp. Mat? Y/N? Y! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nuddel-greiene var gode dagen etter også. ^^ Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nuddel-greiene var gode dagen etter også. ^^ Spiste nettop tomatsuppe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nuddel-greiene var gode dagen etter også. ^^ Spiste nettop tomatsuppe Ooh! Det er også godt! Metter ikke for fem flate øre, men. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Metter ikke for fem flate øre, men. Makaroni, egg og brød på siden. Da snakker vi. EDIT: Om tomatsuppe altså. Endret 6. mai 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Metter ikke for fem flate øre, men. Makaroni, egg og brød på siden. Da snakker vi. EDIT: Om tomatsuppe altså. Egentlig ikke. Jeg spiser alltid med makaroni, egg og brød på siden, og blir aldri mett. Det gjelder i og for seg alle slags supper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du er en pizzarest! *kaste mat på* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du er en pizzarest! *kaste mat på* *kaste tilbake* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg