Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver :(

 

Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg!

 

whistle.gif

Lenke til kommentar

Fantastisk!

Jeg har klart å forsove meg. Igjen! ><

 

Er problemet at du ikke får sove eller forsover du deg uansett? Om problemet er at du blir liggende våken vil jeg anbefale deg å prøve melatonin.

Stort sett at jeg forsover meg uansett. Når jeg ikke får sove, tar jeg stort sett en halv Remeron og det fikser biffen, selv om det føles som om jeg har røyka hasj dagen derpå. :p

Lenke til kommentar

Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver :(

 

Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg!

 

whistle.gif

 

KREMT!

Lenke til kommentar

Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver :(

 

Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg!

 

whistle.gif

 

KREMT!

 

Aner ikke hva du snakker om. Tullekopp. innocent.gif

 

Mat? Y/N?

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver :(

 

Så kjipt, jeg kunne aldri funnet på å holde noen våkne når de egentlig skulle lagt seg!

 

whistle.gif

 

KREMT!

 

Aner ikke hva du snakker om. Tullekopp. innocent.gif

 

Mat? Y/N?

 

Y!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...