b-real Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Dessuten så ligger denne rett ved siden av British Museum: Googlemaps Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 De er utrolig flotte når de er store óg. Så en diger hann da jeg var i Afrika, og han begynte å brøle når vi var ca. to meter unna. Syk opplevelse. Hvor i Afrika var du? Selv har jeg lyst til å dra til Egypt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Da skulle du ha vært på British Museum. http://joeuk.files.wordpress.com/2010/01/uk_london_british-museum_pano.jpeg Kunne ha tilbragt en hel dag der men vi måtte reise dessverre. Helt ufattelig stort bygg som du regelrett kan gå deg vill i. Da jeg var en langhelg i London i 97 trodde jeg at jeg hadde kommet til museum-himmelen. Alt for mange muséer og alt for lite tid. RAF-museet var en høydare. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 De er utrolig flotte når de er store óg. Så en diger hann da jeg var i Afrika, og han begynte å brøle når vi var ca. to meter unna. Syk opplevelse. Hvor i Afrika var du? Selv har jeg lyst til å dra til Egypt. Jeg var i Malawi og Zambia. En opplevelse for livet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kan jeg tenke meg. Så du Victoria-fallene? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Nei, men jeg møtte noen andre nordmenn der som hadde vært og sett det, og det var visst spektakulært. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Sikkert. Har jo sett bilder av det og det ser ut som et interessangt sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Dagens valg: Skal jeg se seriene for de siste dagene i rekkefølgen de står på myepisodes.com eller rekkefølgen de ligger i utorrent? Det er vanskelig å være meg og ha slike tunge valg. Endret 6. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Sistnevnte,må ha litt spenning i hverdagen ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Da blei det crimminal minds. Har litt flaks da. Kom to episoder av cold case på mandag og de har lagt seg i riktig rekkefølge (jeg har sortert etter når de er ferdig nedlastet). Neste store og vanskelige dilemma er om jeg skal spise Mr.Freeze med tropisk smak (den lysegule) eller med cola-smak først. edit: Det ble den gule. Endret 6. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil også ha sånne store problemer som L4r5! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Fantastisk! Jeg har klart å forsove meg. Igjen! >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Det er da ikke så rart når du ikke klarer å legge deg til riktig tid Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg har da lagt meg før 3 de siste dagene nå. Burde være null problem å stå opp 10-11 da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Over tid er vel den avgjørende faktoren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg vil også ha sånne store problemer som L4r5! Heldigvis har jeg det o store internett å konferere når jeg må ta slike vanskelige valg. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 La meg tidligere i går, våkna og var helt våken, men var sliten resten av dagen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Kanskje sovet for mye da. Spiller nettpoker jeg. It is fun! Alt for lenge siden jeg har gjort det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg sov meg nettopp gjennom en halv religionstime, jeg. Sånn løser jeg mine søvnproblemer. Endret 6. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg sov meg nettopp gjennom en halv religionstime, jeg. Sånn løser jeg mine søvnproblemer. Veninna mi ringte meg en kveld kl 12, og vi snakka vel en god stund, og dagen etterpå sovna jeg når vi hørte på et 30 min langt dikt i timen, og huska ikke en dritt når vi skulle gjøre oppgaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg