b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Batnobbit: Gammel er dette kvinnfolkmennesket ditt? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Batnobbit: Gammel er dette kvinnfolkmennesket ditt? 13 Venninen er 14. Det forklarer jo en hel del da. ønsker hun kunne ta det mer seriøst innimellom Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 http://scrahn.com/images/009.jpgHelvette, jeg vil også kunne lage slikt! =( hvem lagde den? og øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Irene... tror ikk jeg har hilst på deg ende *rekke frem handa* ser deg på bunnen... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: Jeg angrer nå. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva skjer her i dag a ? Underpants: vær snill å komm på msn Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Må bare dele med dere den utrolige gleden jeg føler nå jeg skal på bingo i kveld Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 13 Venninen er 14. Det forklarer jo en hel del da. ønsker hun kunne ta det mer seriøst innimellom Burde ant meg. No offence men jenter i den alderen der er faen meg ikke stabile for fem flate øre. http://scrahn.com/images/009.jpgHelvette, jeg vil også kunne lage slikt! =( hvem lagde den? og øvelse gjør mester Scrawneh, eller Jon Fredrik Simonsen: http://scrahn.com/ Kompis av meg, jævlig dyktig fyr, bare synd han ikke har lastet opp flere ting på sida si enda, har et hav med bilder han har laget på stasjonær pc'en min. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Irene... tror ikk jeg har hilst på deg ende *rekke frem handa* ser deg på bunnen... *rekker frem handa og hilser tilbake*¨ heisann til dere andre også måtte jo finne ut hva dere skravlet om Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Må bare dele med dere den utrolige gleden jeg føler nå jeg skal på bingo i kveld Hvem er du? Aldri sett deg har før Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har en fordømt nordlending lyst til å snakke drit om søringer i dag? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 måtte jo finne ut hva dere skravlet om kan sende en link til deg om du vil... men jeg fraråder det på det sterkeste du hadde ett veldig fast håndtrykk foresten Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Må bare dele med dere den utrolige gleden jeg føler nå jeg skal på bingo i kveld Fordi at du skal på bingo? O.o Har aldri fattet den store interessen for bingo egentlig..(men hey, så har jeg aldri prøvd det heller så ) Og..er du jente? ASL? lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Snakker om to ting, Fjortisjenter og peniser, Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 PM sendt. hva er dette? få se! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har en fordømt nordlending lyst til å snakke drit om søringer i dag? vi har ikke gjort noe galt i dag da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Irene... tror ikk jeg har hilst på deg ende *rekke frem handa* ser deg på bunnen... *rekker frem handa og hilser tilbake*¨ heisann til dere andre også måtte jo finne ut hva dere skravlet om Hallo. Er du kommet med "Den store dame/jente jakten"? PM sendt. hva er dette? få se! Newi! Ikke gjør det! Du vil ikke! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 13 Venninen er 14. Det forklarer jo en hel del da. ønsker hun kunne ta det mer seriøst innimellom Burde ant meg. No offence men jenter i den alderen der er faen meg ikke stabile for fem flate øre. Det er ok, forstår hva du mener. Sånn av erfaring, når blir de mer seriøse? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har en fordømt nordlending lyst til å snakke drit om søringer i dag? Alltid i form for å snakke dritt om "de andre" ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tilbake fra Gardemoen. Sovna i bilen... WTF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg