Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er glad eg skal væra edru i helga. Skal hente gutungen i barnehagen i morgon. Gler meg som ein gris!

Ei pils og to, medan eg ordnar bokhylla i den nye kåken er ikkje å forakta til trass for at eg skal leike familiefar i helga.

 

Kanskje ein tur til MaiJazz med poden for å gje han noko andeleg føde?

Lenke til kommentar

Nå er det jo delte meninger om hva som er kultur. Selv hadde jeg ikke hørt på den musikken om jeg fikk godt betalt for det.

Du kan fremdeles ikke protestere på at musikk er kultur. Alt i mellom deg og hvor de går er semantikk.

 

Forøvrig synes jeg MaiJazz høres utrolig kos ut! Skulle selv på Melody Gardot-konsert, men kræsjet med jobb. ._.

Lenke til kommentar

Er glad eg skal væra edru i helga. Skal hente gutungen i barnehagen i morgon. Gler meg som ein gris!

Ei pils og to, medan eg ordnar bokhylla i den nye kåken er ikkje å forakta til trass for at eg skal leike familiefar i helga.

 

Kanskje ein tur til MaiJazz med poden for å gje han noko andeleg føde?

Høres fortryllende ut.

En pils eller to er forøvrig ikke store problemet. Må være lov å ta det selv om man har barn i hus. Så lenge det ikke er snakk om fylla liksom. Stor forskjell der.

Tror jeg var 10-11 før jeg oppdaga at faren min tok seg et par pils hver lørdag. Det var rett og slett ikke noe problem. Var liksom ikke slik at han drakk seg dritings. Hendte jo han dro på fest med andre, men det merket jo ikke jeg så mye til.

 

Det jeg merket mer til var når mora mi hadde "klubb". Det vil si at en venninnegjeng av dem samlet seg hos en av dem og drakk rødvin, prata piss og lo så høyt at jeg enkelte ganger ikke fikk sove. Var dog ikke alkoholen jeg tenkte på da. Var mest støynivået. :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Driver å skal selge bilen min nå. Annonse er lagt ut og skal klistre på lapp på ruta. Men er usikker på hva som er viktig å få med på lappen.

Merke og modell kommer jo godt fram når man ser på bilen men videre?

 

Årsmodell, pris, km, automatgir, eu-godkjent 2009, vinterdekk, cd-spiller og tlf?

Lenke til kommentar

Er det ikke enklere å åpne begge flaskene? ;)

"Knekke en flaske" er et uttrykk for å tømme den. :p

Så en reportasje om en som hadde laga ordbok med alle sånne småuttrykk han hadde vokst opp med. Kanskje det hadde vært en ide å gjøre. Bevare slikt for ettertiden. Må jo være en gullgruve for fremtidige språkforskere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...