Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Yesss. På tide å tynne ut barskapet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ugh... Jeg skal være edru-dawg i helga. Det blir deilig. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hvit helg er kjedelig, en dag igjen nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Yesss. På tide å tynne ut barskapet. Hva satser vi på å kose oss med i kveld? Her er et forslag til en drink jeg vil noen skal teste ut for meg. Har ikke noe drikkelig å teste det ut med atm. Og kontoen er tom. http://www.thefoodinmybeard.com/2010/04/bacon-pineapple-jalapeno-margaritas.html Endret 6. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Vi skal dessverre ikke på tequilaflasken i dag. Vi skal drikke sours, passoa og annen pinglesprit. Vurderer og å knekke en av rødvinsflaskene mine, men den vil jeg egentlig helst dele med noen. Du og Lena vil ikke ha et glass vin, vel? Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er glad eg skal væra edru i helga. Skal hente gutungen i barnehagen i morgon. Gler meg som ein gris! Ei pils og to, medan eg ordnar bokhylla i den nye kåken er ikkje å forakta til trass for at eg skal leike familiefar i helga. Kanskje ein tur til MaiJazz med poden for å gje han noko andeleg føde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du og Lena vil ikke ha et glass vin, vel? Jeg må innrømme at det frister å knekke en flaske eller to, men jeg tror likevel jeg må høflig avslå. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Gjør det! Ingenting er kjipere enn unger som har vokst opp i kulturfattige hjem. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nå er det jo delte meninger om hva som er kultur. Selv hadde jeg ikke hørt på den musikken om jeg fikk godt betalt for det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Nå er det jo delte meninger om hva som er kultur. Selv hadde jeg ikke hørt på den musikken om jeg fikk godt betalt for det. Du kan fremdeles ikke protestere på at musikk er kultur. Alt i mellom deg og hvor de går er semantikk. Forøvrig synes jeg MaiJazz høres utrolig kos ut! Skulle selv på Melody Gardot-konsert, men kræsjet med jobb. ._. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Er glad eg skal væra edru i helga. Skal hente gutungen i barnehagen i morgon. Gler meg som ein gris! Ei pils og to, medan eg ordnar bokhylla i den nye kåken er ikkje å forakta til trass for at eg skal leike familiefar i helga. Kanskje ein tur til MaiJazz med poden for å gje han noko andeleg føde? Høres fortryllende ut.En pils eller to er forøvrig ikke store problemet. Må være lov å ta det selv om man har barn i hus. Så lenge det ikke er snakk om fylla liksom. Stor forskjell der. Tror jeg var 10-11 før jeg oppdaga at faren min tok seg et par pils hver lørdag. Det var rett og slett ikke noe problem. Var liksom ikke slik at han drakk seg dritings. Hendte jo han dro på fest med andre, men det merket jo ikke jeg så mye til. Det jeg merket mer til var når mora mi hadde "klubb". Det vil si at en venninnegjeng av dem samlet seg hos en av dem og drakk rødvin, prata piss og lo så høyt at jeg enkelte ganger ikke fikk sove. Var dog ikke alkoholen jeg tenkte på da. Var mest støynivået. Endret 6. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jo forsåvidt. Som så mye annet er ens syn på kultur relativt. Noen musikk er kunst og at musikkere dermed er kunstnere, andre ikke. Noen mener at tagging og grafitti er kunst mens andre mener det ikke. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er ein barnekonsert på Hall Toll i morgon klokka 13. Ein hundrings for å kome inn, så det må det vera verdt. Storbandet på torget før den tid kunne vore ei fin oppvarming, kjenner eg gler meg no! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Driver å skal selge bilen min nå. Annonse er lagt ut og skal klistre på lapp på ruta. Men er usikker på hva som er viktig å få med på lappen. Merke og modell kommer jo godt fram når man ser på bilen men videre? Årsmodell, pris, km, automatgir, eu-godkjent 2009, vinterdekk, cd-spiller og tlf? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Du og Lena vil ikke ha et glass vin, vel? Jeg må innrømme at det frister å knekke en flaske eller to, men jeg tror likevel jeg må høflig avslå. Er det ikke enklere å åpne begge flaskene? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Årsmodell, pris, km, automatgir, eu-godkjent 2009, vinterdekk, cd-spiller og tlf? Få med hvor gamle dekkene er, hvor mye de er brukt, hvor mange seter, hengerfeste osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det ikke enklere å åpne begge flaskene? "Knekke en flaske" er et uttrykk for å tømme den. Så en reportasje om en som hadde laga ordbok med alle sånne småuttrykk han hadde vokst opp med. Kanskje det hadde vært en ide å gjøre. Bevare slikt for ettertiden. Må jo være en gullgruve for fremtidige språkforskere. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Mads Berven Trio med Per Jørgensen, er ikkje bevandra i Jazzens verd, utanom at eg veit å setje pris på improvisasjonen som utgjer 99% av livematerialet i sjangaren. Skal og vera storband på torget kl. 12, det satsar eg og på at me får med oss. Ser ut til å verte ein fin dag for far og son. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jæjæ, da har jeg fått i meg sjokoladekake med cognac, fikk en bok signert av Lars Monsen, champis og kaffekopper. ARTIG. Så er det straks tid for jobb og etter det er det langhelg. Tjoho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg