Lemon Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer så mye, Le Professeur! Håper dagen din blir fin og at du får masse masse kake. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer så mye, Le Professeur! Håper dagen din blir fin og at du får masse masse kake. Han kan komme ned på kontoret med kake! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer med dagen, Le Professeur! Leftie: HAHA, bra gjort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Gratulerer så mye, Le Professeur! Håper dagen din blir fin og at du får masse masse kake. Yay, takk! I kveld blir det sjokoladekake Han kan komme ned på kontoret med kake! Sorry borry, har ikke med kake, dessverre Edit: Takk, DemonFudge! Endret 6. mai 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Yay, takk! I kveld blir det sjokoladekake Det kan jeg love deg at det blir her også. Sjokoladekake med cognac, sleerp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer med dagen! Jeg for min del er trøtt som faen, veldig gøy. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Leftie: HAHA, bra gjort. Fjeeeernt ass. amagad. Jeg vurderer faktisk kaffe nå (selvom jeg kommer til å blø ut av ræva resten av dagen av det sikkert ). Måååå våkne! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 God morgen nå sitter jeg på skolen og jeg ingenting Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer så mye, Le Professeur! Håper dagen din blir fin og at du får masse masse kake. Yay, takk! I kveld blir det sjokoladekake Han kan komme ned på kontoret med kake! Sorry borry, har ikke med kake, dessverre Edit: Takk, DemonFudge! Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Måååå våkne! Blir dobbel espresso her, hvertfall. Du må ikke tafse på kvinnfolket til langt pao natt vettu. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo Btw, husker du når system 32 plustelig hadde blitt slettet på PCen min? Det tok et døgn før jeg fikk den tilbake. Et par dager senere gikk to av elevene i klassen min ned med akkurat det samme problemet, og deres PCer var fikset etter 20 minutter! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.dagbladet.no/2010/05/05/nyheter/innenriks/trafikkulykke/11597951/ Faen, hvor KJUKK i huet går det ann å bli? :| Finnes tydeligvis ingen grenser for det nei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo Btw, husker du når system 32 plustelig hadde blitt slettet på PCen min? Det tok et døgn før jeg fikk den tilbake. Et par dager senere gikk to av elevene i klassen min ned med akkurat det samme problemet, og deres PCer var fikset etter 20 minutter! varierer veldig hvor mye vi har å gjøre her nede. Husker ikke om jeg så på pc'en din, men var sikkert noe annet feil også. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo Btw, husker du når system 32 plustelig hadde blitt slettet på PCen min? Det tok et døgn før jeg fikk den tilbake. Et par dager senere gikk to av elevene i klassen min ned med akkurat det samme problemet, og deres PCer var fikset etter 20 minutter! varierer veldig hvor mye vi har å gjøre her nede. Husker ikke om jeg så på pc'en din, men var sikkert noe annet feil også. Tror det var Rune som styret med min pc... Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Lurte på om dere kunne hjelpe meg med en liten ting. Jo mer jeg tenker over dette, jo mer usikker blir jeg over hva jeg skal skrive Nationality (under which you will apply for a student visa):___________ Hva skal jeg skrive. Dit jeg skal, eller hvor jeg er fra. (Begge deler er jo nesten selvforklarende i resten av brevet) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som vet hvordan jeg kan laste ned filmene som ligger på nrk? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Lurte på om dere kunne hjelpe meg med en liten ting. Jo mer jeg tenker over dette, jo mer usikker blir jeg over hva jeg skal skrive Nationality (under which you will apply for a student visa):___________ Hva skal jeg skrive. Dit jeg skal, eller hvor jeg er fra. (Begge deler er jo nesten selvforklarende i resten av brevet) Du tenker for mye. Det er selvsagt der du er fra. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Du tenker for mye. Det er selvsagt der du er fra. Takk. Var det jeg trodde i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg