Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer så mye, Le Professeur! Håper dagen din blir fin og at du får masse masse kake.

 

:fun:

Yay, takk! I kveld blir det sjokoladekake :fun:

 

Han kan komme ned på kontoret med kake!

Sorry borry, har ikke med kake, dessverre :p

 

Edit: Takk, DemonFudge! :)

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Gratulerer så mye, Le Professeur! Håper dagen din blir fin og at du får masse masse kake.

 

:fun:

Yay, takk! I kveld blir det sjokoladekake :fun:

 

Han kan komme ned på kontoret med kake!

Sorry borry, har ikke med kake, dessverre :p

 

Edit: Takk, DemonFudge! :)

Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo

Lenke til kommentar

Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo

Btw, husker du når system 32 plustelig hadde blitt slettet på PCen min? Det tok et døgn før jeg fikk den tilbake. Et par dager senere gikk to av elevene i klassen min ned med akkurat det samme problemet, og deres PCer var fikset etter 20 minutter! :hmm:

Lenke til kommentar

Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo

Btw, husker du når system 32 plustelig hadde blitt slettet på PCen min? Det tok et døgn før jeg fikk den tilbake. Et par dager senere gikk to av elevene i klassen min ned med akkurat det samme problemet, og deres PCer var fikset etter 20 minutter! :hmm:

varierer veldig hvor mye vi har å gjøre her nede. Husker ikke om jeg så på pc'en din, men var sikkert noe annet feil også. ;)

Lenke til kommentar

Skal jeg huske neste gang du kommer med en pc som er mongo

Btw, husker du når system 32 plustelig hadde blitt slettet på PCen min? Det tok et døgn før jeg fikk den tilbake. Et par dager senere gikk to av elevene i klassen min ned med akkurat det samme problemet, og deres PCer var fikset etter 20 minutter! :hmm:

varierer veldig hvor mye vi har å gjøre her nede. Husker ikke om jeg så på pc'en din, men var sikkert noe annet feil også. ;)

Tror det var Rune som styret med min pc... :p

Lenke til kommentar

Lurte på om dere kunne hjelpe meg med en liten ting. Jo mer jeg tenker over dette, jo mer usikker blir jeg over hva jeg skal skrive :p

 

Nationality (under which you will apply for a student visa):___________

 

 

Hva skal jeg skrive. Dit jeg skal, eller hvor jeg er fra. (Begge deler er jo nesten selvforklarende i resten av brevet)

Lenke til kommentar

Lurte på om dere kunne hjelpe meg med en liten ting. Jo mer jeg tenker over dette, jo mer usikker blir jeg over hva jeg skal skrive :p

 

Nationality (under which you will apply for a student visa):___________

 

 

Hva skal jeg skrive. Dit jeg skal, eller hvor jeg er fra. (Begge deler er jo nesten selvforklarende i resten av brevet)

Du tenker for mye. Det er selvsagt der du er fra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...