j-- Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Synd du ikke får finne ut hvordan det smaker, i alle fall ikke min antilope-baby. *overbeskyttende antilope-fostermor* Å gud hvor bra ordet "fostermor" faktisk er. Støtter jo oppunder poenget mitt om at alle "barn" er fostere frem til de er 18, og når som helst kan aborteres bort. Petter og Oda har akkurat kommet seg over den grensa, heldigvis. Klipt meg i dag! Sjekk RPP Hmm, tror det må sees irl, har litt problemer med å se for meg deg med kort hår Antilope smaker faktisk best når de er unge. Ikke kalver, bare yngre dyr. De springer så mye at kjøttet er syyykt mørt. Hm. Nå fikk jeg lyst på boervors igjen. Eple Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Øverst i forumet så er det en knapp der man kan velge å ha popup av eller på. Hva gjør den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Lars, dette anbefales. Å det kommer fra en som spiser pølser med fløtesaus Du synes jo alt er godt du Sjur Ikke alt. Holder meg unna alle former for sjømat, sopp, spinat og brokkoli. Klarer rett og slett ikke smaken i det hele tatt. Lars, dette anbefales. Får teste en gang selv da. Prøvde du med eller uten egg i blandinga? Med. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen regler for bruk av «kapittelet» og «kapitlet»? «I dette kapitlet/kapittelet […]» Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Å gud hvor bra ordet "fostermor" faktisk er. Støtter jo oppunder poenget mitt om at alle "barn" er fostere frem til de er 18, og når som helst kan aborteres bort. Petter og Oda har akkurat kommet seg over den grensa, heldigvis. Jepp, så jeg er bare smårips! Antilope smaker faktisk best når de er unge. Ikke kalver, bare yngre dyr. De springer så mye at kjøttet er syyykt mørt. Hm. Nå fikk jeg lyst på boervors igjen. Det høres kjempegodt ut! Er det noen regler for bruk av «kapittelet» og «kapitlet»? «I dette kapitlet/kapittelet […]» Jeg skulle prøve å svare deg, men jeg gjentok "kapittel" i hodet mitt til det mistet all betydning. Sorry. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen regler for bruk av «kapittelet» og «kapitlet»? «I dette kapitlet/kapittelet […]» Kaaanskje du finner noe her. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Hm. Jeg prøvde korrekturavdelingen, men jeg var litt kjapp, muligens. Får vel bare søke bedre. Tenkte kanskje at noen DNFK-genier kunne svaret. Endret 5. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hm. Jeg prøvde korrekturavdelingen, men jeg var litt kjapp, muligens. Får vel bare søke bedre. Tenkte kanskje at noen DNFK-genier kunne svaret. Send en mail til språkrådet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Send en mail til språkrådet. Ifølge ordnett.no er «kapittel» i bestemt form «kapittelet». Trodde det var «kapitlet», muligens begge kan brukes, men for denne gang setter jeg min lit til ordnett.no. Endret 5. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Øverst i forumet så er det en knapp der man kan velge å ha popup av eller på. Hva gjør den? Tror det er om du vil at PM skal poppe opp når du får de. Er usikker, men er det som virker mest logisk for meg ihvertfall Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Neeei. Det tror jeg ikke. For jeg har hatt den av hele tiden, og PM-er har fortsatt poppa opp. Skrudd den på nå, så får jeg se om jeg merker noen forskjell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Faen så mett jeg er. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Tror Chris sovna foran pc-en igjen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 BOOBIES http://www.youtube.com/watch?v=VFkK7UK9zP8 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ha ha, fy faen så mye sært jeg finner når jeg googler navnet mitt. Gøy at jeg også er på autofinishen til Google Sida mi dukker opp på flere shady mp3-sider, og min versjon av Ave Maria er å finne på utallige videosider. Ca alltid før søstersens. Og en shady side linker til en side med et prosjekt vi aldri kom helt i gang med. http://trc.sjurvaage.com/ Ja ja. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Holder på med en enkel logo nå. Funker det? Lurer på om gråfargen kansje er hakket for grå... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ser helt grei ut i mine øyne. Men så igjen, jeg presterte å lage dette for noen år siden: http://test.sjurvaage.com/test/indexe.htm Ikke ta mine ord for god fisk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ser grei ut, kanskje en tone lysere gråfarge samt en litt mildere stroke. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Holder på med en enkel logo nå. Funker det? Lurer på om gråfargen kansje er hakket for grå... Dropp kant rundt den gråe fonten, og prøv med litt lysere gråtone. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Corporate A er en ganske herlig font. http://new.myfonts.com/fonts/urw/corporate-a/ Bla. bruker Mercedes Benz den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg