Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Synd du ikke får finne ut hvordan det smaker, i alle fall ikke min antilope-baby. *overbeskyttende antilope-fostermor* :p

Å gud hvor bra ordet "fostermor" faktisk er. Støtter jo oppunder poenget mitt om at alle "barn" er fostere frem til de er 18, og når som helst kan aborteres bort. Petter og Oda har akkurat kommet seg over den grensa, heldigvis.

 

Klipt meg i dag! Sjekk RPP :D

Hmm, tror det må sees irl, har litt problemer med å se for meg deg med kort hår :p

 

Antilope smaker faktisk best når de er unge. Ikke kalver, bare yngre dyr. De springer så mye at kjøttet er syyykt mørt. Hm. Nå fikk jeg lyst på boervors igjen.

Eple :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lars, dette anbefales. :p

Å det kommer fra en som spiser pølser med fløtesaus :p

Du synes jo alt er godt du Sjur :)

Ikke alt. Holder meg unna alle former for sjømat, sopp, spinat og brokkoli. Klarer rett og slett ikke smaken i det hele tatt.

 

Lars, dette anbefales. :p

Får teste en gang selv da. Prøvde du med eller uten egg i blandinga?

Med.

Lenke til kommentar

Å gud hvor bra ordet "fostermor" faktisk er. Støtter jo oppunder poenget mitt om at alle "barn" er fostere frem til de er 18, og når som helst kan aborteres bort. Petter og Oda har akkurat kommet seg over den grensa, heldigvis.

Jepp, så jeg er bare smårips!

 

Antilope smaker faktisk best når de er unge. Ikke kalver, bare yngre dyr. De springer så mye at kjøttet er syyykt mørt. Hm. Nå fikk jeg lyst på boervors igjen.

 

Det høres kjempegodt ut!

 

 

 

Er det noen regler for bruk av «kapittelet» og «kapitlet»?

 

«I dette kapitlet/kapittelet […]»

 

 

Jeg skulle prøve å svare deg, men jeg gjentok "kapittel" i hodet mitt til det mistet all betydning. Sorry.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...