Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Når det nå snakkes om bær, hva slags bær fant lille Putte i Blåbærskogen? Danglebær? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Begynner å kjenne pollen nå ja. Forbanna drit. Jeg elsker han som oppfant Polaramin. Sånn seriøst. Har ikke prøvd. Går vel på Loradin eller noe i den dur nå. Husker ikke navnet skikkelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Forresten, Lars. Har du noen ca-mål når det kommer til krydder og mel? Ta en dæsj krydder til to klatter mel. Det er slike mål jeg bruker når jeg lager oppskrifter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Begynner å kjenne pollen nå ja. Forbanna drit. Jeg elsker han som oppfant Polaramin. Sånn seriøst. Du får vel likegjerne gifte deg med han da, hvis det er så jævla seriøst! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Og hvorfor er det ikke lov til å høre på musikk med headsett lenger? Alt untatt kommunikasjon er lov og vi har ikke nett så vi får bare bruke musikken vi har på pc uansett. Jeez. Edit: På tentamen/eksamen that is Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Når det nå snakkes om bær, hva slags bær fant lille Putte i Blåbærskogen? Danglebær? Feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Forresten, Lars. Har du noen ca-mål når det kommer til krydder og mel? Ta en dæsj krydder til to klatter mel. Det er slike mål jeg bruker når jeg lager oppskrifter. Ah, will do. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) mål? nei nei her skal man laga mat på magefølelsen Edit: er det blåbær glimti? Endret 5. mai 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 mens ørene mine koses med av Zappa. ^^ Hjemme fra jobb, og jeg fikk gitt bort fotoapparatet mitt i dag, jeppsann. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 mål? nei nei her skal man laga mat på magefølelsen Selvsagt. Men har ikke alltid vært sånn da. Var en gang i tida jeg brukte oppskrift på så enkle ting som pannekaker f.eks.Målte og var nøye og greier. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Oda er smårips Jepp, du slår meg med hele TO måneder. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 mål? nei nei her skal man laga mat på magefølelsen Selvsagt. Men har ikke alltid vært sånn da. Var en gang i tida jeg brukte oppskrift på så enkle ting som pannekaker f.eks.Målte og var nøye og greier. sånt gjorde jeg også rundt barneskolen og sånt. er jo latterlig i grunn å gjøre på pannekakerøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Aaaaaaaaaaaw, do want! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg DAUA da jeg kom over det bildet. Seriøøøøøøøøøøøøøøøøst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 På en god måte håper jeg? Skal vi adoptere en sånn sammen, oda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://blog.motorcycle.com/2010/04/28/manufacturers/honda/not-even-death-can-stop-him-from-riding/ Lol. Slik likskue vil jeg også ha når jeg tar repern. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Da stekes nudlene i blandinga. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Da stekes nudlene i blandinga. Jeg er litt redd for at dette kan bli skikkelig fail. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 På en god måte håper jeg? Skal vi adoptere en sånn sammen, oda? I want in! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg