Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 For å avslutte sier jeg det jeg sa til Petter og Mikkel og: I mitt forsvar så har det ikke skjedd på veldig lang tid, jeg savner det ikke. Det var bare noe som skjedde liksom. Første gang jeg så det når jeg kom på denne skolen var jeg sjokkerte og tenkte at noe slikt ville jeg aldri finne på. Men så var det 2 som gjorde det også gjorde en det med meg også skjedde det bare. Det var ikke igjennomtenkt. Men nå er det slutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Lars, hva sa du jeg sku gjøre med nudlene? Og ingenting galt med å stimulere prostata. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Lars, hva sa du jeg sku gjøre med nudlene? Bland masse (gjerne sterkt) krydder og litt mel. Kok nudlene. Slå ut nuddelvannet. Dypp nudlene i mel- og krydderblandingen. Hiv det i en frityrkoker eller en panne med olje. Aner ikke om det blir godt da. Går kanskje an å tilsette et egg i den blandingen av mel og krydder også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Og for å forlenge min litt krympede e-penis poster jeg the picture of awesomness som begynner å bli en smule oppbrukt, men det er fremdeles awesome så gtfo: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Smurfen: Amen til prostata-gnukking Aleks er ihvertfall totalt på prostata-kose linja Hey, du må ikke føle deg liten for at du har kost med rompehull, vær mann og stå for det Jeg erter deg bare, men du skal søren meg ikke få noe mindre e-penis for det...den er liten nok :!: Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Smurfen: Amen til prostata-gnukking Alwks er ihvertfall totalt på prostata-kose linja :!: Jeg sier ikke at anal kos med seg selv er galt. Det er mange som liker det og de skal få lov til, men jeg har aldri hatt noe i baken for seksuell nytelse. Edit: Fluesoppen. Jeg er The Moose whisperer. You can't touch this. Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 hvis du roper its hammer-time...you cant put your finger there-time så tror jeg deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvor får man tak i Serrano-chilli? Og hva er tarragon? Fikk lyst til å prøve meg på denne nemlig: http://www.examiner.com/x-26871-Gourmet-Food-Examiner~y2010m5d4-Serrano-pepperinfused-tequila-recipe Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Når det blir kaldt også. Fascinerende saker. En gutt på fløya har alltid stive nippler av en eller annen sær grunn En tidligere lærer fikk alltid stive nipler når hu så på eller var i nærheten av kjæresten min. Kom jeg på nå. Off.. da fikk jeg det bildet i hodet mitt igjen >< Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) vi animerer etter avalanches: Frontier Psychiatrist denne uka Edit: skjer her? jeg faller ut av nonsensen her ofte Endret 5. mai 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 The Moose Whisperer /--------------------------\ <-------- Scene :dontgetit: :dontgetit: <----Publikum :love: :love: :love: <----Publikum Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Off.. da fikk jeg det bildet i hodet mitt igjen >< Bare hyggelig. Jeg tror Marit savner deg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bare hos meg at facebook.com sender meg til google.no? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 The Moose Whisperer /--------------------------\ <-------- Scene :dontgetit: :dontgetit: <----Publikum :love: :love: :love: <----Publikum Det lukter win. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Lars, hva sa du jeg sku gjøre med nudlene? Bland masse (gjerne sterkt) krydder og litt mel. Kok nudlene. Slå ut nuddelvannet. Dypp nudlene i mel- og krydderblandingen. Hiv det i en frityrkoker eller en panne med olje. Aner ikke om det blir godt da. Går kanskje an å tilsette et egg i den blandingen av mel og krydder også. Får teste. Nå har jeg riktignok ikke frityrkoker eller olje ... Tror du det fungerer med plantemargarin? Jeg sier ikke at anal kos med seg selv er galt. Det er mange som liker det og de skal få lov til, men jeg har aldri hatt noe i baken for seksuell nytelse. Jeg har. ;D vi animerer etter avalanches: Frontier Psychiatrist denne uka Edit: skjer her? jeg faller ut av nonsensen her ofte Sweet! Jeg vil se resultatet! Digger den låta. ^^ Jeg sitter og leser diverse tråder i GBS og PYF og vurderer middag mens ørene mine koses med av Zappa. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis noen av dere har litt lite å gjøre en dag så har jeg en god link. Prøv å lære dere dettte: http://jsomers.net/papers/feynman-lectures-on-physics/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sjur, jeg vil ikke høre om alt det du har gjort for å tilfredsstille deg selv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror du det fungerer med plantemargarin? Det finner vi ut når du prøver gjør vi ikke? Ta masse bilder og lag worklog. Sjur, jeg vil ikke høre om alt det du har gjort for å tilfredsstille deg selv Det var meg han prøvde å tilfredstille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Du som meg. Fatter ikke folks fascinasjon ved sjokolade. Men så igjen, jeg spiser nesten ikke snop. Så vidt jeg eter pastiller og vingummi. Endret 5. mai 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg