Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Visste du at man får stive brystvorter når man blir sint? *studere cam* Tosk! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Er det bedre om fingrene er homofile? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Hun har forstått det! Det er helt heterofilt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Ja, nå går det i stive nippler Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Visste du at man får stive brystvorter når man blir sint? *studere cam* Tosk! Tosk! Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Ja, nå går det i stive nippler Konstante stive nippler. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Er det bedre om fingrene er homofile? Fremdeles TMI-land, men ikke like teit. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Er det bedre om fingrene er homofile? Kan man være homofil bare i fingeren?? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Absolutt ikke, vi har ventet på deg pus Kim: Da har jeg ekstremt homofile fingrer, hvis man går utifra at fingern går "en viss plss" og ikke noe annet. Kan brystvorter være homofile? Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Når det blir kaldt også. Fascinerende saker. En gutt på fløya har alltid stive nippler av en eller annen sær grunn En tidligere lærer fikk alltid stive nipler når hu så på eller var i nærheten av kjæresten min. Kom jeg på nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Absolutt ikke, vi har ventet på deg pus Har du noe mer og si? Jeg har bare noe med en flaske og noe gutta likte å kalle Ultimate Lock Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kjære Aleks har du ikke forstått ennå at dette er et emne jeg kan snakke om i evigheter...det blir bare drøyere og drøyere og lengre vi driver på...det er det som skjer. Tenk om vi hadde vært som kuer, holder ikke med en liten finger fra Aleks mannlige hånd da...da må hele armen til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har sett på en kufødsel. Veterinæren stappet hele armen opp i kuen, og så fikk kuen rier rundt armen hennes. Det så vondt ut. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kjære Aleks har du ikke forstått ennå at dette er et emne jeg kan snakke om i evigheter...det blir bare drøyere og drøyere og lengre vi driver på...det er det som skjer. Tenk om vi hadde vært som kuer, holder ikke med en liten finger fra Aleks mannlige hånd da...da må hele armen til Hadde sikkert fått plass til hele meg i en hval sin anus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Ja, nå går det i stive nippler Nippel: http://www.biltema.no/no/Bygg/Blander/Tilbehor/Nippel/ Brystvorte: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Female_nipple_profile.jpg Lær deg forskjellen. Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Er det bedre om fingrene er homofile? Kan man være homofil bare i fingeren?? Nei. It's not gay if balls aren't touching. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Ja, nå går det i stive nippler Nippel: http://www.biltema.no/no/Bygg/Blander/Tilbehor/Nippel/ Brystvorte: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/59/Female_nipple_profile.jpg Lær deg forskjellen. Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Er det bedre om fingrene er homofile? Kan man være homofil bare i fingeren?? Nei. It's not gay if balls aren't touching. Fuck deg det er gay så lenge 2 gutter tenker på hverandres anus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 I'm with Lars on this one. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg kan seriøst ikke føle tunga mi. Og MSN er mongo. Sånn, for å bytte tema. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg kan seriøst ikke føle tunga mi. Hvem er det som får føle den da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg