Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå i kveld tror jeg at jeg skal gjøre det snåleste jeg har noen gang gjort. Veninna til dama mi er uvenn med ei annen. så jeg skal, mens dama er der, gå rundt med venninen, kline med hun o.l får og gjøre hun andre sjalu Dette blir en laang kveld. Eh, vil ikke damen din bli litt...sur? Btw det er slike stunder som denne jeg er gla for at aldersgrensen holder stand Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå i kveld tror jeg at jeg skal gjøre det snåleste jeg har noen gang gjort. Veninna til dama mi er uvenn med ei annen. så jeg skal, mens dama er der, gå rundt med venninen, kline med hun o.l får og gjøre hun andre sjalu Dette blir en laang kveld. Eh, vil ikke damen din bli litt...sur? Btw det er slike stunder som denne jeg er gla for at aldersgrensen holder stand Eeh nei.. du er hun som foreslo det Har jo ikke lyst da.. Jeg tror jeg burde vente med kjærligheten til jeg blir 18. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Espen: får jeg ha egne meninger? jeg liker deg best slik du er nå jeg Hm. Betyr det ja eller nei? jeg innbilte meg liksom at jeg hadde mine egne meninger, men er det egentlig dine meninger jeg har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Damer er spesielle vesner Ser ingen grunn å vente med kjærligheten til man er myndig nei Selv om jeg ahr aldersgrense 18 år, er ikke det for alle Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når hun oppfører seg ånn blir jeg i tvil Men hun har alltid vært litt snål men uansett så digger jeg henne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: Stakkar den imaginære penisen din. Hva skjedde?Jeg tror dønn seriøst jeg får warn om jeg legger ut linken, så du får den på msn/PM. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Hm. Betyr det ja eller nei? jeg innbilte meg liksom at jeg hadde mine egne meninger, men er det egentlig dine meninger jeg har? du har ikke egne meninger... men du har el illusjon om at du har egne meninger Endret 9. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: Stakkar den imaginære penisen din. Hva skjedde?Jeg tror dønn seriøst jeg får warn om jeg legger ut linken, så du får den på msn/PM. Link! Nå! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå i kveld tror jeg at jeg skal gjøre det snåleste jeg har noen gang gjort. Veninna til dama mi er uvenn med ei annen. så jeg skal, mens dama er der, gå rundt med venninen, kline med hun o.l får og gjøre hun andre sjalu Dette blir en laang kveld. Herregud, hadde ikke vært meg som hadde drevet å styrt slik rundt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eplefe: Stakkar den imaginære penisen din. Hva skjedde?Jeg tror dønn seriøst jeg får warn om jeg legger ut linken, så du får den på msn/PM. Link! Nå! x2 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 @Batnobbit: er ho fin ivartfall da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Omnomnomnom, fyldige pizzaen med ost, kylling, bacon, mais og champingong (?) Feter meg opp til neste vinter! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Nå i kveld tror jeg at jeg skal gjøre det snåleste jeg har noen gang gjort. Veninna til dama mi er uvenn med ei annen. så jeg skal, mens dama er der, gå rundt med venninen, kline med hun o.l får og gjøre hun andre sjalu Dette blir en laang kveld. Herregud, hadde ikke vært meg som hadde drevet å styrt slik rundt. Men jeg ingikk jo en deal da. Vil helst ikke skrive dealen Men det blir nok bare sånn barnehage kyss til hun venninen. Såånn smask knis fnis you know- Espen: Hun er ok. vil egentlig ikke gjøre det men det er vanskelig når dama viser dådyr øynene på webcamera Endret 9. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 x2 du kan få min... jeg vil ikke ha linken jeg fikk lenger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 flere enn meg som savner ungdomskolen akkurat nå ¨ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvis han bare hadde renset dem hadde jeg syntes det var hot. Var det størknede blodet som skremte meg litt. Nye piercinger ser vonde ut, ferdiggrodde.. HOT! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 flere enn meg som savner ungdomskolen akkurat nå ¨ Haha, jeg er vel heldig med tanke på at jeg får kline med begge Med tanke på atl det så kunne skjedd så savner jeg og være eldre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 x2 du kan få min... jeg vil ikke ha linken jeg fikk lenger Behold den! Og ta min og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg