Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 svømmere Alder'n'Navn? Lenge sia jeg har sett dem da, men ble kjent med døm på en treningssamling: David, Andreas og Jakob (eller hvordan man skriver det) Tror alle var 95'ere Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 *kommer inn i DNFK* Creepy shit *Blir her* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vandrer inn i DNFK og her er det TMI-land. No shit. Jeg har bilder i hodet som aldri skulle v'rt der. Jeg har vert til stede! du vil IKKE se det! er så ille som det høres ut som. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan går det, folksens? Fy søren, jeg er så utrolig trøtt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vandrer inn i DNFK og her er det TMI-land. No shit. Jeg har bilder i hodet som aldri skulle v'rt der. Jeg har vert til stede! du vil IKKE se det! er så ille som det høres ut som. Har du vært der mens jeg har angrepet noen? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror det. var rimelig traumatisk så fortrenger det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er ikke alltid noe er feil når man kjenner noe bak der, men uten godkjenning fra høyeste hold så går hele nederste del av landet i forsvar posisjon da. Mmmmhm. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan går det, folksens? Fy søren, jeg er så utrolig trøtt. Bra Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Og til de med veldig god husk. De 2000 kondomene og glidemiddelet vi har på fløya brukes ikke på hverandre. Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Og til de med veldig god husk. De 2000 kondomene og glidemiddelet vi har på fløya brukes ikke på hverandre. De brukes vel ikke i det heletatt tror jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Og til de med veldig god husk. De 2000 kondomene og glidemiddelet vi har på fløya brukes ikke på hverandre. De brukes vel ikke i det heletatt tror jeg Da foreslår jeg dere fyller dem med rekelake og kaster dem på russen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da foreslår jeg dere fyller dem med rekelake og kaster dem på russen. Heyyyyy. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Og til de med veldig god husk. De 2000 kondomene og glidemiddelet vi har på fløya brukes ikke på hverandre. De brukes vel ikke i det heletatt tror jeg Gikk endel solo med dem før men ikke nå lenger. Edit: jeg må virkelig begynne å lese igjennom innleggene mine før jeg poster @lars: jeg går i 2. klasse. Kan kaste de på førsteklassinger til neste år Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Heyyyyy. How you doin'?*Joey-stemme* 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Visste du at man får stive brystvorter når man blir sint? 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Visste du at man får stive brystvorter når man blir sint? *studere cam* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Visste du at man får stive brystvorter når man blir sint? *studere cam* Tosk! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Visste du at man får stive brystvorter når man blir sint? *studere cam* Når det blir kaldt også. Fascinerende saker. En gutt på fløya har alltid stive nippler av en eller annen sær grunn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har vi sluttet å snakke om heterofile fingre opp i andres rektum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg