Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sårer man Lemon så er straffen og måtte dra ned buksa og få en halvliters pepsi max-flaske sparket opp i ræva...tro meg det går og det er vondt :dontgetit:

En flaske oppi manne musa er bare deilig :love:

 

Får se om du mener det etter at du har stått på alle fire og fått en sparket oppi der :whistle:

 

 

Petter: Neida, er bare den følelsen man automatisk får av en finger og dette utrykket her :ohmy:

Slutt du tar livet av meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha.. Neinei, tar ikke buttplug på dem for å få oppmerksomheten. Veive med armene fungerer fint for det. Ser heller for med situasjonen:

 

Tre gutter kommer hoppendes opp på Aleks og en 4. gutt stikker 3 fingre opp i rompa hans. For å ta hevn ....

 

1. Tar Aleks og slår 4. personen

 

2. Sparker Aleks 4. personen

 

3. Buttplugger Aleks den 4. personen tilbake.

 

Edit: Jada, jeg ser at logikken min er litt feil av og til.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Aleks: Som du har sagt så stolt så buttplugget du han og klorte han opp innvendig( AU, når drite kan være vondt..tenk deg negler da :ohmy: )

Jeg sa det aldeles ikke stolt. Merkelig hva man tar seg selv i å gjøre når plutselig alle andre gjør det og.

 

Edit: Jeg har ikke det minste lyst til å være på innsiden på Petter, med mindre det er leveren min jeg skal donere, uansett hva faenskap han finner på med meg.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^

Hadde aldri sett for meg at Petter var så skvetten. :wee:

 

...hva slags folk henger du med, egentlig?

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^

Hadde aldri sett for meg at Petter var så skvetten. :wee:

 

...hva slags folk henger du med, egentlig?

 

Se for deg en versjon av Petter, bare litt mindre tilbakeholden på det homofile *10

Lenke til kommentar

Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^

Hadde aldri sett for meg at Petter var så skvetten. :wee:

 

...hva slags folk henger du med, egentlig?

 

Er det så jævelig rart da? gutten ligger og holder rundt meg så plutselig kjenner jeg noe bevege seg bak der som føltes veldig feil

Lenke til kommentar

Mhm, så du har gått feil...hit med stompen din er den eneste regelen her :thumbup:

 

aleks: Du er på stadiet fornektelse fremdeles :thumbup:

 

Ja, den smileyen betyr noe helt annet i dette innlegget. :thumbup::thumbup::thumbup:

 

thump up som aleks sier når han finner en stakkars gutt sovende.

Det finnes ikke noe homofilt med det når jeg penetrerer en gutt i rompa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...