Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Sårer man Lemon så er straffen og måtte dra ned buksa og få en halvliters pepsi max-flaske sparket opp i ræva...tro meg det går og det er vondt En flaske oppi manne musa er bare deilig Får se om du mener det etter at du har stått på alle fire og fått en sparket oppi der Petter: Neida, er bare den følelsen man automatisk får av en finger og dette utrykket her Slutt du tar livet av meg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Haha.. Neinei, tar ikke buttplug på dem for å få oppmerksomheten. Veive med armene fungerer fint for det. Ser heller for med situasjonen: Tre gutter kommer hoppendes opp på Aleks og en 4. gutt stikker 3 fingre opp i rompa hans. For å ta hevn .... 1. Tar Aleks og slår 4. personen 2. Sparker Aleks 4. personen 3. Buttplugger Aleks den 4. personen tilbake. Edit: Jada, jeg ser at logikken min er litt feil av og til. Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Forelsket meg litt, tror jeg vil ha. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Aleks: Som du har sagt så stolt så buttplugget du han og klorte han opp innvendig( AU, når drite kan være vondt..tenk deg negler da ) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Vil ikke tenke meg det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Aleks: Som du har sagt så stolt så buttplugget du han og klorte han opp innvendig( AU, når drite kan være vondt..tenk deg negler da ) Jeg sa det aldeles ikke stolt. Merkelig hva man tar seg selv i å gjøre når plutselig alle andre gjør det og. Edit: Jeg har ikke det minste lyst til å være på innsiden på Petter, med mindre det er leveren min jeg skal donere, uansett hva faenskap han finner på med meg. Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er jeg havnet på forumet til gaysir nå ;s ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^ Hadde aldri sett for meg at Petter var så skvetten. ...hva slags folk henger du med, egentlig? Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Mhm, så du har gått feil...hit med stompen din er den eneste regelen her aleks: Du er på stadiet fornektelse fremdeles Ja, den smileyen betyr noe helt annet i dette innlegget. thump up som aleks sier når han finner en stakkars gutt sovende. Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^ Hadde aldri sett for meg at Petter var så skvetten. ...hva slags folk henger du med, egentlig? Se for deg en versjon av Petter, bare litt mindre tilbakeholden på det homofile *10 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^ Hadde aldri sett for meg at Petter var så skvetten. ...hva slags folk henger du med, egentlig? Er det så jævelig rart da? gutten ligger og holder rundt meg så plutselig kjenner jeg noe bevege seg bak der som føltes veldig feil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vandrer inn i DNFK og her er det TMI-land. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Er ikke alltid noe er feil når man kjenner noe bak der, men uten godkjenning fra høyeste hold så går hele nederste del av landet i forsvar posisjon da. Du er i himmelen du nå eplefe så ikke spill uskyldig Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Mhm, så du har gått feil...hit med stompen din er den eneste regelen her aleks: Du er på stadiet fornektelse fremdeles Ja, den smileyen betyr noe helt annet i dette innlegget. thump up som aleks sier når han finner en stakkars gutt sovende. Det finnes ikke noe homofilt med det når jeg penetrerer en gutt i rompa. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Såklart ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg vandrer inn i DNFK og her er det TMI-land. No shit. Jeg har bilder i hodet som aldri skulle v'rt der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 *kommer inn i DNFK* Creepy shit *Går ut igjen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg