Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Men i helv.... Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred" Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Men i helv.... Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred" Han gjorde noe av det samme med meg. Smertefulle greier det der. Forstår ikke at enkelte liker det. Men men smakssak antar jeg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Er det noen fra Fredrikstad her inne Har ei venninne der, selv bor jeg på Hamar. Hook me up For alt jeg veit kan de henne jeg kjenner ho, hvis ho óg er 95 modell Endret 5. mai 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) "ha rompa mi i fred" Tror du ja Edit: nei huff nå tok jeg nettopp megselv i å true gutter med en form for voldtekt. På tide å gi seg Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Men i helv.... Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred" Nei bare nei!!!! SLUTT! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Men i helv.... Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred" Han gjorde noe av det samme med meg. Smertefulle greier det der. Forstår ikke at enkelte liker det. Men men smakssak antar jeg Finnes "bedre" måter og hevne seg på enn og kjenne på "g-punktet" til en fyr :!: For meg høres det bare ut som du bruker hevn som unnskyldning for og få puttet hånda di oppi en stomp. Aleks jeg døper deg i DNF-navn for Stumpe-gutten Tro meg, du måttet ha slått meg i svime, dopet meg ned og fortsetter i evigheter med tøffe ord for at du skulle fått lillefingern din inn...tommelen kan du få lov til med når som helst Så har vi Petter the hull som aldri kan få nok av aleks sine hender :!: Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen fra Fredrikstad her inne Syns alle her er enten fra Oslo, Nord Norge eller drammen Halden her. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Men i helv.... Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred" Nei bare nei!!!! SLUTT! Du hadde blitt sånn om du hadde gått her og Petter. Alle blir det. It is inevitable... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ser for meg aleks går med hevet hode og vaselin i baklomma Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Men i helv.... Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred" Han gjorde noe av det samme med meg. Smertefulle greier det der. Forstår ikke at enkelte liker det. Men men smakssak antar jeg Finnes "bedre" måter og hevne seg på enn og kjenne på "g-punktet" til en fyr :!: For meg høres det bare ut som du bruker hevn som unnskyldning for og få puttet hånda di oppi en stomp. Aleks jeg døper deg i DNF-navn for Stumpe-gutten Tro meg, du måttet ha slått meg i svime, dopet meg ned og fortsetter i evigheter med tøffe ord for at du skulle fått lillefingern din inn...tommelen kan du få lov til med når som helst Noooooooooooooooo Når du sier det sånn så finnes det vel bedre metoder ja. Hva kan jeg si. Det bare skjedde Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Brukt ihvertfall noe annet enn fingrene dine, gutt Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Pfft! jeg er awesome så gtfo! True dat. Men hvis jeg ser det minste redusert arbeidsinnsats hos deg så blir det dask på stumpen! Dét kan jeg leve med. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Sårer man Lemon så er straffen og måtte dra ned buksa og få en halvliters pepsi max-flaske sparket opp i ræva...tro meg det går og det er vondt En flaske oppi manne musa er bare deilig Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Merkelig nok fikk jeg en melding av Petter under TG; Har du vaselin? Ta med! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Lirka den ene fingeren min bort i baken til Petter når vi spoona for noen helger tilbake. Han skvatt som juling og hoppa ut av senga^^ Men det var fordi han trodde det var noe annet som var på vei da^^ Endret 5. mai 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen fra Fredrikstad her inne Syns alle her er enten fra Oslo, Nord Norge eller drammen Halden her. Broren min bor og studerer der, og kjenner noen svømmere derfra og Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis du skal velge mellom de 3 svarene her Aleks, hva hadde du valgt da: Aleks er ute sammen med vennene sine og henger, men så vil han ha en privat samtale med en av de. Han tar han i ...... og går. Hva er det rette ordet som skal stå i ....., er det 1: Bukselomma 2: Rompehullet 3: Hånda 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Tror jeg elsker deg soppen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Sårer man Lemon så er straffen og måtte dra ned buksa og få en halvliters pepsi max-flaske sparket opp i ræva...tro meg det går og det er vondt En flaske oppi manne musa er bare deilig Får se om du mener det etter at du har stått på alle fire og fått en sparket oppi der Petter: Neida, er bare den følelsen man automatisk får av en finger og dette utrykket her Endret 5. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 svømmere Alder'n'Navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg