Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men i helv....

Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig :dontgetit:

 

du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred"

Han gjorde noe av det samme med meg. Smertefulle greier det der. Forstår ikke at enkelte liker det. Men men smakssak antar jeg :ermm:

Lenke til kommentar

Men i helv....

Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig :dontgetit:

 

du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred"

Han gjorde noe av det samme med meg. Smertefulle greier det der. Forstår ikke at enkelte liker det. Men men smakssak antar jeg :ermm:

 

Finnes "bedre" måter og hevne seg på enn og kjenne på "g-punktet" til en fyr :!:

For meg høres det bare ut som du bruker hevn som unnskyldning for og få puttet hånda di oppi en stomp.

Aleks jeg døper deg i DNF-navn for Stumpe-gutten :new_woot:

 

Tro meg, du måttet ha slått meg i svime, dopet meg ned og fortsetter i evigheter med tøffe ord for at du skulle fått lillefingern din inn...tommelen kan du få lov til med når som helst :ph34r:

 

Så har vi Petter the hull som aldri kan få nok av aleks sine hender :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Men i helv....

Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig :dontgetit:

 

du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred"

Nei bare nei!!!! SLUTT!

Du hadde blitt sånn om du hadde gått her og Petter. Alle blir det. It is inevitable...

Lenke til kommentar

Men i helv....

Man tar ikke igjen med og fingre en fyr og klore han innvendig :dontgetit:

 

du gjør tydligvis det så vet hvem jeg ikke skal hilse på her "ha rompa mi i fred"

Han gjorde noe av det samme med meg. Smertefulle greier det der. Forstår ikke at enkelte liker det. Men men smakssak antar jeg :ermm:

 

Finnes "bedre" måter og hevne seg på enn og kjenne på "g-punktet" til en fyr :!:

For meg høres det bare ut som du bruker hevn som unnskyldning for og få puttet hånda di oppi en stomp.

Aleks jeg døper deg i DNF-navn for Stumpe-gutten :new_woot:

 

Tro meg, du måttet ha slått meg i svime, dopet meg ned og fortsetter i evigheter med tøffe ord for at du skulle fått lillefingern din inn...tommelen kan du få lov til med når som helst :ph34r:

Noooooooooooooooo :cry:

 

Når du sier det sånn så finnes det vel bedre metoder ja. Hva kan jeg si. Det bare skjedde :cry:

Lenke til kommentar

Sårer man Lemon så er straffen og måtte dra ned buksa og få en halvliters pepsi max-flaske sparket opp i ræva...tro meg det går og det er vondt :dontgetit:

En flaske oppi manne musa er bare deilig :love:

 

Får se om du mener det etter at du har stått på alle fire og fått en sparket oppi der :whistle:

 

 

Petter: Neida, er bare den følelsen man automatisk får av en finger og dette utrykket her :ohmy:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...