Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EHM! KREMT KREMT! Sist jeg sjekket er Lemon allerede ansatt hos meg.

 

Jeg er hunkjønn, jeg kan multitaske.

 

Men Aleks, han er Tony Stark...

Men hvis jeg ser det minste redusert arbeidsinnsats hos deg så blir det dask på stumpen! Han er ikke den skikkelige Tony Stark jeg veit han er fake. Den ekte Tony Stark ville nemlig aldri hatt *trommevirvel* 5 LINJER I SIGNATUREN SIN!!

 

/Den egentlige Sherlock Holmes(men det er hemmelig)

Lenke til kommentar

Klarer 3 ruter sjokolade jeg så blir jeg kvalm

Du som meg. Fatter ikke folks fascinasjon ved sjokolade.

Men så igjen, jeg spiser nesten ikke snop. Så vidt jeg eter pastiller og vingummi. :p

 

(...) Og i mens kan dere kose dere med dette

Sjekk spesielt den utrolig snacksy koden. ;D

Det er nesten så det bikker over i å bli kunst. Det er bare å kjøre på med frames, background patterns, rainbow text og browser specific markups for å gjøre opplevelsen komplett. Bakgrunnsmusikk, et enormt bilde i PNG-format lagt inn med en uspesifisert img-tag samt deaktivering av tilbaketasten kunne også gjort seg. Du kan også blande tredjeparts fonter som må lastes ned sammen med comic sans for å få en enda mer unik effekt.

Ja, der sier du noe. Da har jeg noe å ta meg til i helga, så sender jeg den inn til neste UKM. :D

Lenke til kommentar

EHM! KREMT KREMT! Sist jeg sjekket er Lemon allerede ansatt hos meg.

 

Jeg er hunkjønn, jeg kan multitaske.

 

Men Aleks, han er Tony Stark...

Men hvis jeg ser det minste redusert arbeidsinnsats hos deg så blir det dask på stumpen! Han er ikke den skikkelige Tony Stark jeg veit han er fake. Den ekte Tony Stark ville nemlig aldri hatt *trommevirvel* 5 LINJER I SIGNATUREN SIN!!

 

/Den egentlige Sherlock Holmes(men det er hemmelig)

Han har da bare 4?

Lenke til kommentar

EHM! KREMT KREMT! Sist jeg sjekket er Lemon allerede ansatt hos meg.

 

Jeg er hunkjønn, jeg kan multitaske.

 

Men Aleks, han er Tony Stark...

Men hvis jeg ser det minste redusert arbeidsinnsats hos deg så blir det dask på stumpen! Han er ikke den skikkelige Tony Stark jeg veit han er fake. Den ekte Tony Stark ville nemlig aldri hatt *trommevirvel* 5 LINJER I SIGNATUREN SIN!!

 

/Den egentlige Sherlock Holmes(men det er hemmelig)

 

Jeg ser for meg luffy som sitter å skriver alle innleggene dine HVER gang O_o

Lenke til kommentar

Tøft! Du kan få hjelpe til med husarbeid og styre firmaety mitt

Nei, du kan heller leie henne fra firmaet mitt. Du stjeler ikke min bottombitch bare som det der!

 

Vi kaller vel ikke Lemon for bottombitch :hrm:

Bottombitch er den bitchen med høyest rank. Etter det kommer Anfall og så Petter :)

 

Aleks: Er vondt og sitte vanlig etter man har fått trykt en halvliters-flaske oppi en viss plass :ph34r:

Nå falt jeg litt ut tror jeg 0_o

 

Jeg ser for meg luffy som sitter å skriver alle innleggene dine HVER gang O_o

Hysj nå. Jeg er en mann med mange overraskelser :cool:

Lenke til kommentar

tro meg det går og det er vondt :dontgetit:

Jeg vet :ermm:

 

Lemon er min bitch med høyest rank, ville vært et stort savn i Aleks' bitches and hoes A/S om hun forsvant :)

 

Edit: Ja jeg har hatt diverse ufrivillige ting i rompa uten å være stolt av det.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Jeg beskytter bare jeg :thumbup:

 

Aleks: En jeg "kjenner" måtte sy når han fikk den sparket oppi :(

Hørtes ikke godt ut. Verste damage jeg har gjort på den måten var når jeg fikk fingrene mine inn og klorte han på innsiden. Synes synd på han enda. Ja, enkelte folk på skolen min er syke i hodet sitt. Jeg bare tar igjen :innocent:

Lenke til kommentar

Lol, du hørte på Lars som bare sa et kort og informativt "nei", men ikke på meg som faktisk ga deg nyttig informasjon som du trenger for å klare deg her i livet. Nei vel, greit det. :surpomp:

Han quotet bedre en deg og jeg orket ikke endre, derfor valgte jeg han. Men selvfølgelig, all respekt til deg. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...