Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg fikk WIN t-skjorte idag Du får mye t-skjorter du? Er det for og hindre deg i å gå uten? Var og/å bruken min riktig der egentlig? Det skulle vært å begge plasser. Når det er foran et infinitiv er det å. Å hindre. Når en gjør eller sier to ting blir det og. "Å hindre en giraff og et esel. Endret 5. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Klarer 3 ruter sjokolade jeg så blir jeg kvalm Hva... er galt med deg? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Må nok betale for de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg har noe dere ikke har - et liv hahahhah. Nei, egentlig har ikke jeg et liv. Åh, nå lurte du meg nesten! Klarer 3 ruter sjokolade jeg så blir jeg kvalm Mer til meg da med andre ord Og meg (egentlig kun meg for jeg spiser opp alt først ) Endret 5. mai 2010 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) var og/å bruken min riktig der egentlig? NEI! Endret 5. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (...) Og i mens kan dere kose dere med dette Sjekk spesielt den utrolig snacksy koden. ;D Det er nesten så det bikker over i å bli kunst. Det er bare å kjøre på med frames, background patterns, rainbow text og browser specific markups for å gjøre opplevelsen komplett. Bakgrunnsmusikk, et enormt bilde i PNG-format lagt inn med en uspesifisert img-tag samt deaktivering av tilbaketasten kunne også gjort seg. Du kan også blande tredjeparts fonter som må lastes ned sammen med comic sans for å få en enda mer unik effekt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Stratos og sånn kvikk-lunch med et lite dryss av havsalt er godt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg knasker stekt hoggorm! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 var og/å bruken min riktig der egentlig? NEI! Ok, takk. Lærte det aldri ordentlig på barneskolen og lærerne på ungdomsskolen er så fæle til å aldri nevne skrivefeil. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 JEG HAR IRON MAN 2 T-SKJORTE! JEG ER DEN NYE TONY STARK! ANSETTER EN PERSON HELST KVINNE SOM ASISTENT! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 var og/å bruken min riktig der egentlig? NEI! Ok, takk. Lærte det aldri ordentlig på barneskolen og lærerne på ungdomsskolen er så fæle til å aldri nevne skrivefeil. Lol, du hørte på Lars som bare sa et kort og informativt "nei", men ikke på meg som faktisk ga deg nyttig informasjon som du trenger for å klare deg her i livet. Nei vel, greit det. :surpomp: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 JEG HAR IRON MAN 2 T-SKJORTE! JEG ER DEN NYE TONY STARK! ANSETTER EN PERSON HELST KVINNE SOM ASISTENT! Yo, Iron man. Du har 5 linjer i signaturen din. Fail. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 JEG HAR IRON MAN 2 T-SKJORTE! JEG ER DEN NYE TONY STARK! ANSETTER EN PERSON HELST KVINNE SOM ASISTENT! HEI MIKKEL HEI HEI HEI Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 DU ER ANSATT ODA! SKAFF MInSKJØRT OG TRANG TOPP! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 EHM! KREMT KREMT! Sist jeg sjekket er Lemon allerede ansatt hos meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Tøft! Du kan få hjelpe til med husarbeid og styre firmaety mitt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Tøft! Du kan få hjelpe til med husarbeid og styre firmaety mitt Nei, du kan heller leie henne fra firmaet mitt. Du stjeler ikke min bottombitch bare som det der! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) EHM! KREMT KREMT! Sist jeg sjekket er Lemon allerede ansatt hos meg. Jeg er hunkjønn, jeg kan multitaske. Men Aleks, han er Tony Stark... Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Dere er alle ansatte hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg