kanin333 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noe marked for å selge brukt herreundertøy? Ehhh..? Når trusepiker.com greier å selge brukt undertøy til flere hundrelapper, bør vel Sjur klare å selge sitt til halv pris ihvertfall. KAnskje jeg skal starte butikk? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kim, vet at du vil ha trusene mine! Petter sine truser nom nom Alle digger de. Kim, vet at du vil ha trusene mine! Petter sine truser nom nom Alle digger de. mangler et par med muffins på 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Lurer på hvordan det går med hoppemannen. Og om jeg kanskje ikke skal gå på butikken. Kjøpe meg et brød i det minste. Utsatt det i 7 timer nå. Og i mens kan dere kose dere med dette Sjekk spesielt den utrolig snacksy koden. ;D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 I helvete. Skulle nok ikke skrytt over hvor deilig det var på arbeidsuken min her. Nå har jeg feber. I et kjipt hotellrom. Uten varme. Le' sigh. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Og i mens kan dere kose dere med dette Sjekk spesielt den utrolig snacksy koden. ;D Hvordan lager man en ".com"? Må man ikke betale for domenet? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jo. Betalte du for å lage den der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, altså, jeg har jo hatt domenet siden 2004 og betalt for det siden da. Jeg bare laga en random side fordi jeg kjeda meg. Prøvde å få med så mange jævlige ting som mulig. Marquee, blink, comic sans ms, tags og attributter som ikke burde eksistere. Kan sikkert fucke den til enda mer, fjerne noen avsluttende tags osv, men selv jeg har grenser for hvor jævlig jeg kan lage noe med vilje. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis jeg kommer på et forumtreff så bare MÅ jeg ha på meg en Avenged Sevenfold t-skjorte :!: Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis jeg kommer på et forumtreff så bare MÅ jeg ha på meg en Avenged Sevenfold t-skjorte :!: Jeg skal ha på meg Petter sine skitne truser 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis jeg kommer på forumtreff, trenger jeg papir for å tørke opp. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvis jeg kommer på et forumtreff så bare MÅ jeg ha på meg en Avenged Sevenfold t-skjorte :!: Jeg skal ha på meg Petter sine skitne truser Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Vell, hvem sine truser skal Peter ha på seg da ? ;O Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Vell, hvem sine truser skal Petter ha på seg da ? ;O jeg skal ha muffinstruser. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Muffinstrusene mine. Haha! WIN! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Vell, Lemon må jo ha noe på seg også - hmm, vent hu er jo jente. Hu trenger da ikke ha klær på seg i det hele tatt 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Lei SeaMonkey Mozilla Firefox? Endret 5. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg