Olum Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? 22 eller 23 da jeg fikk min første konto. Den husker jeg ikke brukernavnet på. Den var svært lite i bruk. Laget en for LENGE sia, var 11 år da trur jeg. Litt gøy å se på gamle poster, alle skrivleifene og rare setninger Jeg blir direkte flau når jeg leser de eldste postene mine 15, hvordan det? Bare lurte, kan vel bare lage en tråd om det senere Innbiller meg å alt ha sett en slik en. Er ganske sikker på at vi allerede har en tråd om forumbrukernes alder. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg blir direkte flau når jeg leser de eldste postene mine Det blir jeg også, what the heck. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Indeed! WTF, profet? oO Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg blir direkte flau når jeg leser de eldste postene mine Det blir jeg også, what the heck. Hahahaha! Dessverre er det sånn med de fleste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg finner ikke noe annet enn de siste tusen innleggene mine. Irriterende. Men jeg finner flere emner jeg har starter, blant annet et om kjøp av munkekutter, et om et eller annet problem jeg hadde med CM3 og WinXP samt en tråd om mitt favorittspill, sol.exe Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Mohaha! Vet du forskjellen på hvordan en trønder og en same lager karsk? Jo, trønderen legger en krone i koppen, heller på kaffe til den blir borte og fyller så på sprit til kronen synes igjen. Samen legger en krone ved siden av koppen og drikker så sprit til han ikke ser kronestykket. Deretter går han og setter på kaffe. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg ga deg et pluss, jeg. Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Mohaha! Vet du forskjellen på hvordan en trønder og en same lager karsk? Jo, trønderen legger en krone i koppen, heller på kaffe til den blir borte og fyller så på sprit til kronen synes igjen. Samen legger en krone ved siden av koppen og drikker så sprit til han ikke ser kronestykket. Deretter går han og setter på kaffe. Ha ha ha! Men den er ikke helt rett da. En trønder har i en femti-øring og heller i sprit til det er oppløst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.fourhourworkweek.com/blog/2010/05/01/credit-card-concierge/ Genialt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noe marked for å selge brukt herreundertøy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noe marked for å selge brukt herreundertøy? Ehhh..? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noe marked for å selge brukt herreundertøy? Ehhh..? Jeg trenger cash. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg stiller meg særs tvilende. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 INGEN! I hele verden vil ha undertøyet ditt Sjur bare slutt å tenk på det. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Haha, Datasmurf er jo kjent på forumet. Diskusjon.no legende.. Tenk å epic å våkne i undertøyet hans, dusje med det, ha det på på julaften Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Nå veit jeg hva dama skal få til bursdagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Fy faen, den nyeste Simpsons-episoden er fantastisk! Ikke noe negativt ved den eller noe å plukke på. 6+! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg