CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 I GOT MORE REP BRO! jeg har mest! Kan du linke meg de innleggene hvor du har fortjent det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 I GOT MORE REP BRO! jeg har mest! Kan du linke meg de innleggene hvor du har fortjent det? Jeg er elsket sånn er livet 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10005325 What...teh...shit... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hva er disse ryktegreiene for noe? Jeg oppdaget det nettopp i profilen min. Jeg har bare 2 Neutral 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hva er disse ryktegreiene for noe? Jeg oppdaget det nettopp i profilen min. Jeg har bare 2 Neutral Se på tilbakemeldinger -> nyheter om forumet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er elsket sånn er livet Du er alkis sånn er livet 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er elsket sånn er livet Du er alkis sånn er livet Takk for den. Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? Det kan du finne ut helt selv, hvis du ser på når jeg ble medlem og når jeg er født. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 damn. å animere en character i 3d var litt tricky. Det gjør 3D-gruppa vår til totalproduksjonen også. Intensiv 3D-workshop for animering av karakterer. Glad jeg bare er prod.ass. altså. Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? 17 visstnok, etter å ha lurka her i noen år. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hva er disse ryktegreiene for noe? Jeg oppdaget det nettopp i profilen min. Jeg har bare 2 Neutral Se på tilbakemeldinger -> nyheter om forumet. Så rykte er hvor mange plusspoeng du har fått på postene dine? Hvordan kan jeg sjekke hvilke innlegg jeg har fått + på? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? 22 eller 23 da jeg fikk min første konto. Den husker jeg ikke brukernavnet på. Den var svært lite i bruk. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 15, hvordan det? Bare lurte, kan vel bare lage en tråd om det senere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan kan jeg sjekke hvilke innlegg jeg har fått + på? Det aner jeg ikke. Spør i nyhetstråden. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? Jeg var 17. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? Jeg var 17. Nå er jo du bare foster enda så. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? 22 eller 23 da jeg fikk min første konto. Den husker jeg ikke brukernavnet på. Den var svært lite i bruk. Laget en for LENGE sia, var 11 år da trur jeg. Litt gøy å se på gamle poster, alle skrivleifene og rare setninger Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? Jeg var 17. Nå er jo du bare foster enda så. Nigger please. Smårips, om jeg må få be. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 15, hvordan det? Bare lurte, kan vel bare lage en tråd om det senere Innbiller meg å alt ha sett en slik en. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Ey, hvor gamle var dere når dere starta her på diskusjon.no? Jeg var 17. Nå er jo du bare foster enda så. Nigger please. Smårips, om jeg må få be. Ja faen var det vi ble enige om. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg