Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg, og en seriøs post?tror du har fått feil inntrykk av meg VELDIG (med stor "V", med stor "E", med stor "L", med stor "D", med stor "I" og en stor "G") feil intrykk Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg, og en seriøs post?tror du har fått feil inntrykk av meg Serriøsitet og Kexxy er som jenter og meg, passer ikke sammen Akkurat.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morning evryone Da var fredagsfesten over, sitter nå og undrer om jeg skal på Lørdagsfesten(It wil be Poker ) Hva skjer her da? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Lukten sprer seg etterhvert som lyset brenner, kjære deg (:Neie. I was going to be smart and now you ruin everything with flawless logic. Vel. PARADIGMESKIFTE! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Auu. Åhgud. Jeg fikk nettopp vondt i den imaginære penisen min. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 God morning evryone Da var fredagsfesten over, sitter nå og undrer om jeg skal på Lørdagsfesten(It wil be Poker ) Hva skjer her da? Musikk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 PARADIGMESKIFTE! ehm.... nei? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 PARADIGMESKIFTE!ehm.... nei?Jeg kan ha paradigmeskifte om jeg vil. I min verden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg kan ha paradigmeskifte om jeg vil. I min verden. faktisk ikke... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 faktisk ikke...Kan jeg vel. Først fornekter jeg bare at hele resten av verden eksister og postulerer at jeg er alene i min verden. Da kan jeg endre tankesettet mitt (som da blir tankesettet for hele verden min) og vips har jeg et paradigmeskifte. \o/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan jeg og den imaginære penisen min få litt sympati, plox? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som har noe forslag til mat jeg skal mekke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan jeg vel. Først fornekter jeg bare at hele resten av verden eksister og postulerer at jeg er alene i min verden. Da kan jeg endre tankesettet mitt (som da blir tankesettet for hele verden min) og vips har jeg et paradigmeskifte. \o/ Verden som "vi" oppfatter den, er bare en oppfatning i mitt hode... du eksisterer ikke... Eplefe eksisterer ikke.. der er alle fostere av min fantasi, og kan ikke ha egne meninger med mindre jeg bestemmer at dere kan ha det Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Verden som "vi" oppfatter den, er bare en oppfatning i mitt hode... du eksisterer ikke... Eplefe eksisterer ikke.. der er alle fostere av min fantasi, og kan ikke ha egne meninger med mindre jeg bestemmer at dere kan ha det Men sånn er det jo i mitt hode og. Halp! Takk gud for Humes "Common sense". Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kan jeg og den imaginære penisen min få litt sympati, plox? *koser på* Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå i kveld tror jeg at jeg skal gjøre det snåleste jeg har noen gang gjort. Veninna til dama mi er uvenn med ei annen. så jeg skal, mens dama er der, gå rundt med venninen, kline med hun o.l får og gjøre hun andre sjalu Dette blir en laang kveld. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Espen: får jeg ha egne meninger? Eplefe: Stakkar den imaginære penisen din. Hva skjedde? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Helvette, jeg vil også kunne lage slikt! =( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Men sånn er det jo i mitt hode og. Halp! Takk gud for Humes "Common sense". det er kun fordet jeg bestemte meg nå for at du skulle få lov til og tro det... Mikkel: koser du med penisen eller Eplefe? Espen: får jeg ha egne meninger? jeg liker deg best slik du er nå jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Mikkel: koser du med penisen eller Eplefe? Begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg