Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

God morning evryone :)

Da var fredagsfesten over, sitter nå og undrer om jeg skal på Lørdagsfesten(It wil be Poker :D) Hva skjer her da?

Lenke til kommentar
faktisk ikke...
Kan jeg vel. :wee: Først fornekter jeg bare at hele resten av verden eksister og postulerer at jeg er alene i min verden. Da kan jeg endre tankesettet mitt (som da blir tankesettet for hele verden min) og vips har jeg et paradigmeskifte. \o/
Lenke til kommentar
Kan jeg vel. :wee: Først fornekter jeg bare at hele resten av verden eksister og postulerer at jeg er alene i min verden. Da kan jeg endre tankesettet mitt (som da blir tankesettet for hele verden min) og vips har jeg et paradigmeskifte. \o/

Verden som "vi" oppfatter den, er bare en oppfatning i mitt hode... du eksisterer ikke... Eplefe eksisterer ikke.. der er alle fostere av min fantasi, og kan ikke ha egne meninger med mindre jeg bestemmer at dere kan ha det :)

Lenke til kommentar
Verden som "vi" oppfatter den, er bare en oppfatning i mitt hode... du eksisterer ikke... Eplefe eksisterer ikke.. der er alle fostere av min fantasi, og kan ikke ha egne meninger med mindre jeg bestemmer at dere kan ha det :)
Men sånn er det jo i mitt hode og. Halp!

Takk gud for Humes "Common sense". :love:

Lenke til kommentar
Men sånn er det jo i mitt hode og. Halp!

Takk gud for Humes "Common sense". :love:

det er kun fordet jeg bestemte meg nå for at du skulle få lov til og tro det...

Mikkel: koser du med penisen eller Eplefe?

Espen: får jeg ha egne meninger?

jeg liker deg best slik du er nå jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...