Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja det blir vel ei pause nå som jeg skal til Balsvard 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Klarer ikke helt å se hva som er negativt der, men. Uh. «HEI FACEBOOK JEG TIGGER ETTER PENGER FORDI JEG ER EN BILLIG MODELL SOM VIL HA STORE PUPPER FORDI ALLE ANDRE HAR DET!!!» Endret 5. mai 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Klarer ikke helt å se hva som er negativt der, men. Uh. «HEI FACEBOOK JEG TIGGER ETTER PENGER FORDI JEG ER EN BILLIG MODELL SOM VIL HA STORE PUPPER FORDI ALLE ANDRE HAR DET!!!» Ok den ser jeg, men pupper er fint Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nye Deftones albumet var ikke SÅ mye å skryte av egentlig :\ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor står det Rykte 2: Neutral i profilen min? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Spis mer fiber. MER fiber? får jo mongo hard når du spiser mye fiber heller kutte litt ned Hvorfor er det så mange idioter i værdn Klarer ikke helt å se hva som er negativt der, men. 1) Hun har fine nok pupper fra før av 2) Latterlig at KJÆRESTEN til MOREN hennes har foreslått det. 3) Hun gikk med på det. 4) ??? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvem er det som sitter å trykker +1 på halvparten av alle innlegg her inne? Jeg trodde den knappen skulle være for gode innlegg, ikke på helt vanlige innlegg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg så bare pupper på bildet, kom meg aldri videre Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvem er det som sitter å trykker +1 på halvparten av alle innlegg her inne? Jeg trodde den knappen skulle være for gode innlegg, ikke på helt vanlige innlegg. Ser ut som det er et par barnslige drittunger som har det gøy. 2 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvem er det som sitter å trykker +1 på halvparten av alle innlegg her inne? Jeg trodde den knappen skulle være for gode innlegg, ikke på helt vanlige innlegg. Ser ut som det er et par barnslige drittunger som har det gøy. sikkert en "kompis"gjeng. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.funnyordie.com/videos/85bd6f85f7/white-women-s-workout?rel=player lold Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gah, jeg vil kjøpe ingredienser til å lage baconmuffins, men har ikke råd. Får bare leve på nudler i 4 dager til da. Yay, liksom. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om man trykker +1 på alle innlegg så forsvinner hele vitsen med det. I starte virket det som en god ide, men den blir tydligvis bare misbrukt. 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg synes ikke synd på deg Sjur Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvem er det som sitter å trykker +1 på halvparten av alle innlegg her inne? Jeg trodde den knappen skulle være for gode innlegg, ikke på helt vanlige innlegg. Petter og Mikkel sitter å trykker +1 på hverandres innlegg, no worries Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.funnyordie.com/videos/85bd6f85f7/white-women-s-workout?rel=player lold HERREGUD! jeg DØR! 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om man trykker +1 på alle innlegg så forsvinner hele vitsen med det. I starte virket det som en god ide, men den blir tydligvis bare misbrukt. Det er DNFK,hva hadde du liksom forventet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Om man trykker +1 på alle innlegg så forsvinner hele vitsen med det. I starte virket det som en god ide, men den blir tydligvis bare misbrukt. Noshit? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei alle sammen. Er det bare jeg som ikke kommer på MSN eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg