Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror du VAR full. DU var full! ( på fredag) Tull og tøys! Det er det verste jeg har hørt! Jeg drikker meg ikke full. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Funfact: Jeg fikk akkurat snørr i panna. -.- Endret 5. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Helt sant, men har ikke noe til overs for Dansker. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Funfact: Jeg fikk akkurat snørr i panna. -.- Vil vi vite hvorfor? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Funfact: Jeg fikk akkurat snørr i panna. -.-Vil vi vite hvorfor? Vel... På grunn av det jævla pollenet i grunnen. Kjente det kom et nys. Så jeg prøvde å dekke over nesa. Men det kom litt raskere enn forventet så jeg rakk ikke dekke helt til. Resultatet var at det var en åpning i handa mi oppover. Snørret tok minste motstands vei og forsvant opp og klistret seg i panna mi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Funfact: Jeg fikk akkurat snørr i panna. -.- Ikke snyte seg i motvind. Ender bare opp med søl. Funfact i følge svensken: Svensker drar til norge for å kjøpe knark fordi det er omtrent halvparten av prisen o.O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ha ha ha! http://nettserier.no/dusk/2010/05/05/ Jeg vil ha et slikt starter-kit. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Funfact: Jeg fikk akkurat snørr i panna. -.-Vil vi vite hvorfor? Vel... På grunn av det jævla pollenet i grunnen. Kjente det kom et nys. Så jeg prøvde å dekke over nesa. Men det kom litt raskere enn forventet så jeg rakk ikke dekke helt til. Resultatet var at det var en åpning i handa mi oppover. Snørret tok minste motstands vei og forsvant opp og klistret seg i panna mi. WOW!!!:o Endret 5. mai 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vel... På grunn av det jævla pollenet i grunnen. Kjente det kom et nys. Så jeg prøvde å dekke over nesa. Men det kom litt raskere enn forventet så jeg rakk ikke dekke helt til. Resultatet var at det var en åpning i handa mi oppover. Snørret tok minste motstands vei og forsvant opp og klistret seg i panna mi.Allergi er bare kos Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fy FAEN jeg er treg i magan 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fy FAEN jeg er treg i magan Jeg har ment å spørre om det, hvordan er avføringen din for tiden Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Den er jævlig treg Driter bare små klumper i form av rådyr/elgbæsj style. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg spiser husmannknekkebrød som en tulling! 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sånn som skjer når du spiser trevirke 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvorfor er det så mange idioter i værdn Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Spis mer fiber. MER fiber? får jo mongo hard når du spiser mye fiber heller kutte litt ned Hvorfor er det så mange idioter i værdn Klarer ikke helt å se hva som er negativt der, men. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg