Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://tanga.com/products/j-d-s-giant-bacon-salt-cheddar-and-ranch-combo-pack Want! Synd de ikke sender utenfor USA. De har mange ting jeg kunne tenkt meg, som f.eks. ei Street Fighter-skjorte. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har aldri prøvd, men tror ikke de vil ha blod med konstant promille Hahahaha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ooh, de har en egen hjemmeside for det geniale! BaconSalt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ooh, de har en egen hjemmeside for det geniale! BaconSalt Baconsalt kan du fint lage selv. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://tanga.com/pro...anch-combo-pack Want! Synd de ikke sender utenfor USA. De har mange ting jeg kunne tenkt meg, som f.eks. ei Street Fighter-skjorte. Finne oppskrifter bare sikker at det finnes en eller annen oppskrift på de forskjellige tingene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan? For hvis ikke ender jeg opp med å bruke neste stipend på å kjøpe krydder fra USA Tenker meg Original, Hickory og Peppered i alle fall. Samt Maple, Mesquite, Jalapeno og Cheddar. Og baconnaise. Muligens Bacon Ranch også. Kan skippe BaconPop da, hovedsaklig fordi jeg ikke liker popcorn. That is, konsistensen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tror jeg skal kjøpe en sånn en, så alle får lyst å susse på meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan? Tørrstek bacon. Vær forsiktig med varmen. Du vil ikke svi det. Så blander du med salt og finknuser det med en stavmikser eller annen redskap. Eventuelt kan du bestille fra Thinkgeek: http://www.thinkgeek.com/caffeine/wacky-edibles/c4e9/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Lars, det kan jo fungere, men om jeg ender opp med å bestille, shopper jeg heller fra baconsalt og får med Bacon Flavoured Instant Baby Formula! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Lemon: Hvorfor kan du ikke gi blod, da? Jeg tviler veldig sterkt på at jeg kan. Har ikke giddet å prøve engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hu er for heit. Heite folk kan ikke gi blod. Derfor kan ikke du heller gi blod, vaskebjørnpus. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg har så lave jernlagre. Tygger jerntilskudd og fullkornsprodukter for harde livet, men ack nei. Dessuten er jeg vel strengt tatt i karantene nå etter å ha vært i Afrika. Og DU! Jeg drømte at du dro meg med på fest i natt, også blei jeg SKUTT. Sjur: Ha... ha. Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Lemon: Jeg drømte at du kunne flytende koreansk. Også var folk kjempesjalu og sånt. Det var random. Hva er din grunn, Kanin? Endret 5. mai 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror du VAR full. DU var full! ( på fredag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg