Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år. http://www.diplom-is.no/kraesj-pink?prnid=23126 They do. De har kanskje bare ikke tatt den inn i sortimentet der du holder til. omg, they do! Skal lett løpe landet rundt for å finne den igjen! Gamle minner altså. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.diplom-is...ink?prnid=23126They do. De har kanskje bare ikke tatt den inn i sortimentet der du holder til. Awsome ^^ Jeg VIL på jobb. Du vil på jobb? MARIA!!! ¿Por qué? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du kan komme hit og ta over jobben min Oda 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år. http://www.diplom-is.no/kraesj-pink?prnid=23126 They do. De har kanskje bare ikke tatt den inn i sortimentet der du holder til. omg, they do! Skal lett løpe landet rundt for å finne den igjen! Gamle minner altså. Tror egentlig Lemon hadde delvis rett også. De slutta å produsere den en periode. Det vil si først så bytta den navn. Så slutta de å produsere den. Så til slutt starta de opp produksjonen igjen etter masse klager fra kundene. Da under det originale navnet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg har så dum timeplan på skolen at jeg bare får jobbe annenhver lørdag, ca. Jeg er jo vant til å jobbe en del på ettermiddagene, så jeg blir litt gal. Mikkel: Skulle gjerne gjort det, men føler liksom at jeg ikke har noen ekspertise å stille med. Lars: Ah, så godt å høre. Elsker å ha (delvis) rett. Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. Joda, da kommer jeg og snurrer tunga mi flere ganger rundt den sånn som den andre giraffen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Mikkel: Skulle gjerne gjort det, men føler liksom at jeg ikke har noen ekspertise å stille med. Ja jobben vår krever mye ekspertise Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. Joda, da kommer jeg og snurrer tunga mi flere ganger rundt den sånn som den andre giraffen. *bilder i hodet* Takk. Plusspoeng avgitt igjen grunnet høy latter. Endret 5. mai 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har så dum timeplan på skolen at jeg bare får jobbe annenhver lørdag, ca. Jeg er jo vant til å jobbe en del på ettermiddagene, så jeg blir litt gal. http://www.youtube.com/watch?v=gneFBppU9LE MARIA! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ting blir ikke bedre av at mutra skal overnatte hos meg til i mårra . Får sende hu oppå hemsen og fjerne stigen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. Joda, da kommer jeg og snurrer tunga mi flere ganger rundt den sånn som den andre giraffen. Hey, get a room! Ting blir ikke bedre av at mutra skal overnatte hos meg til i mårra . Får sende hu oppå hemsen og fjerne stigen Bare pass på at hun ikke har med seg skruen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Faen, jeg vil ha penger og kjøpe meg en haug med obskure brettspill! Som alle de jeg posta i går kveld / i natt. Eller alle de rasistiske / shadye-spillene jeg har sett på siden i går ettermiddag. ^^ Lurer på om bruktsjappa har noen funky brettspill av shady karakter. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Mikkel: Skulle gjerne gjort det, men føler liksom at jeg ikke har noen ekspertise å stille med. Ja jobben vår krever mye ekspertise Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kjære GISLE *********Vi har gitt deg time til blodgivning onsdag 12-05-10, kl 08.30 på Blodbanken Ski. Faen så umenneskelig tidlig det der var da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg får ikke gi blod, jeg, enda jeg prøver og prøver. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Catholic Family Bible Game. Vet ikke hvorfor, men jeg ønsker meg dette spillet. Jeg vil spille det til døde! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har aldri prøvd, men tror ikke de vil ha blod med konstant promille 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ewR1WnsEKWk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Trodde ikke det ble aktuelt at jeg kunne gi blod egentlig men tydeligvis er vist mine gener verdt å videreføre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg