Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år.

http://www.diplom-is.no/kraesj-pink?prnid=23126

They do. De har kanskje bare ikke tatt den inn i sortimentet der du holder til.

omg, they do! Skal lett løpe landet rundt for å finne den igjen! Gamle minner altså. :love:

Tror egentlig Lemon hadde delvis rett også. De slutta å produsere den en periode. Det vil si først så bytta den navn. Så slutta de å produsere den. Så til slutt starta de opp produksjonen igjen etter masse klager fra kundene. Da under det originale navnet.

Lenke til kommentar

Jeg har så dum timeplan på skolen at jeg bare får jobbe annenhver lørdag, ca. Jeg er jo vant til å jobbe en del på ettermiddagene, så jeg blir litt gal.

 

Mikkel: Skulle gjerne gjort det, men føler liksom at jeg ikke har noen ekspertise å stille med.

 

Lars: Ah, så godt å høre. Elsker å ha (delvis) rett.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. :mad:

Joda, da kommer jeg og snurrer tunga mi flere ganger rundt den sånn som den andre giraffen. :evil:

Lenke til kommentar

Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. :mad:

Joda, da kommer jeg og snurrer tunga mi flere ganger rundt den sånn som den andre giraffen. :evil:

*bilder i hodet*

Takk. Plusspoeng avgitt igjen grunnet høy latter.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. :mad:

Joda, da kommer jeg og snurrer tunga mi flere ganger rundt den sånn som den andre giraffen. :evil:

625x450_Swiss_Business_Advantage_Room_low.jpg

Hey, get a room!

 

Ting blir ikke bedre av at mutra skal overnatte hos meg til i mårra :thumbdown:. Får sende hu oppå hemsen og fjerne stigen :dremel:

Bare pass på at hun ikke har med seg skruen :wee:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...