Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Jeg har flere innlegg enn deg, Petter. edit: lol, det har jeg ikke. Phat Phail. Endret 5. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Classy... Alltid, vet du liker det Endret 5. mai 2010 av Petter 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Wooooh....da fikk jeg vinduet mitt vasket også,can't complain. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Classy... Alltid, vet du liker det Neppe. Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kom på noe nå; giraffer er kule, men pingviner er minst like kule. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Mamma mia! Nå har jeg lite lyst til å være på jobb kjenner jeg 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Giraffer er jo såå fine og fredelige! NEI! De er roten til alt vondt her i verden!Var på dyreparken i kristiansand da jeg var liten, hadde mast hull i hodet på mamma og pappa for å få meg en is, var jævlig varmt, så fikk jeg endelig isen...en sånn rød saftis med sånn tyggis-greie som stang for å holde i...så gikk vi bort til giraffene og så kommer den store driten bort å strakk ut tungen..lang jævla tunge som gikk 3-4 ganger rundt isen og RØSKET opp hele isen min så bare den blå stangen sto igjen! Siden den dagen har jeg bestemt at alle giraffer bare skal dø. Plusspoeng avgitt. Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Mamma mia! Nå har jeg lite lyst til å være på jobb kjenner jeg Sier du det? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Giraffer er jo såå fine og fredelige! NEI! De er roten til alt vondt her i verden!Var på dyreparken i kristiansand da jeg var liten, hadde mast hull i hodet på mamma og pappa for å få meg en is, var jævlig varmt, så fikk jeg endelig isen...en sånn rød saftis med sånn tyggis-greie som stang for å holde i...så gikk vi bort til giraffene og så kommer den store driten bort å strakk ut tungen..lang jævla tunge som gikk 3-4 ganger rundt isen og RØSKET opp hele isen min så bare den blå stangen sto igjen! Siden den dagen har jeg bestemt at alle giraffer bare skal dø. Kom og få kræsj-pink Nordnorsk punk/rock fungerer utmerket når man vasker og koser seg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kom på noe nå; giraffer er kule, men pingviner er minst like kule. Pingviner er awsome da...men somehow har de mistet sin betydning... Plusspoeng avgitt. Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. Awwww Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kom på noe nå; giraffer er kule, men pingviner er minst like kule. Pingviner er awsome da...men somehow har de mistet sin betydning... Når jeg tenker meg om er det helt sant. Pingviner er ut, giraffer er inn! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 awwwww... jeg blir så happy av musikken fra TNBC 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pappa var en uke på sydpolen på en forskningsstasjon ifm jobben på Norsk Polarinstitutt, han sa pingvinene var fullstendig usjenerte. Når de sto ute og pratet om noe, kom ofte en gjeng pingviner bort og sto midt mellom dem og bare kikka på dem. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Kvinne funnet død på tursti i Ski Miiik...glad jeg ikke er ute å går så mye turer da. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Så sykt kult! Pingviner er så sykt artige å se på ( dokumentar på animal planet) 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år. Den skiftet navn til Bestis, men jeg er ikke sikker på om den finnes lenger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. De har slutta å produsere den. :< Edit: Say whaaat! Mamma mia! Nå har jeg lite lyst til å være på jobb kjenner jeg Jeg VIL på jobb. Endret 5. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år. http://www.diplom-is.no/kraesj-pink?prnid=23126 They do. De har kanskje bare ikke tatt den inn i sortimentet der du holder til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Pappa var en uke på sydpolen på en forskningsstasjon ifm jobben på Norsk Polarinstitutt, han sa pingvinene var fullstendig usjenerte. Når de sto ute og pratet om noe, kom ofte en gjeng pingviner bort og sto midt mellom dem og bare kikka på dem.De er ganske tøff ja. Jeg vil spille Alan Wake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg