Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giraffer er jo såå fine og fredelige!

 

NEI! De er roten til alt vondt her i verden!Var på dyreparken i kristiansand da jeg var liten, hadde mast hull i hodet på mamma og pappa for å få meg en is, var jævlig varmt, så fikk jeg endelig isen...en sånn rød saftis med sånn tyggis-greie som stang for å holde i...så gikk vi bort til giraffene og så kommer den store driten bort å strakk ut tungen..lang jævla tunge som gikk 3-4 ganger rundt isen og RØSKET opp hele isen min så bare den blå stangen sto igjen! Siden den dagen har jeg bestemt at alle giraffer bare skal dø.

Plusspoeng avgitt.

 

Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. :mad:

Lenke til kommentar

Giraffer er jo såå fine og fredelige!

 

NEI! De er roten til alt vondt her i verden!Var på dyreparken i kristiansand da jeg var liten, hadde mast hull i hodet på mamma og pappa for å få meg en is, var jævlig varmt, så fikk jeg endelig isen...en sånn rød saftis med sånn tyggis-greie som stang for å holde i...så gikk vi bort til giraffene og så kommer den store driten bort å strakk ut tungen..lang jævla tunge som gikk 3-4 ganger rundt isen og RØSKET opp hele isen min så bare den blå stangen sto igjen! Siden den dagen har jeg bestemt at alle giraffer bare skal dø.

Kom og få kræsj-pink :D

 

Nordnorsk punk/rock fungerer utmerket når man vasker og koser seg! :D

Lenke til kommentar

Kom på noe nå; giraffer er kule, men pingviner er minst like kule.

Pingviner er awsome da...men somehow har de mistet sin betydning...

 

Plusspoeng avgitt.

 

Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. :mad:

Awwww :love:

 

Jeg tror ikke de produserer den isen lengre, jeg har iallefall ikke sett den på mange mange år.

 

 

 

Lenke til kommentar

Pappa var en uke på sydpolen på en forskningsstasjon ifm jobben på Norsk Polarinstitutt, han sa pingvinene var fullstendig usjenerte. Når de sto ute og pratet om noe, kom ofte en gjeng pingviner bort og sto midt mellom dem og bare kikka på dem.

Lenke til kommentar

Du skal forresten få sånn is av meg neste gang vi treffes. Rett skal være rett. Ingen dum giraff skal ødelegge for birilen min. :mad:

 

De har slutta å produsere den. :<

Edit: Say whaaat!

 

Mamma mia! Nå har jeg lite lyst til å være på jobb kjenner jeg :yucky:

 

 

Jeg VIL på jobb.

 

 

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Pappa var en uke på sydpolen på en forskningsstasjon ifm jobben på Norsk Polarinstitutt, han sa pingvinene var fullstendig usjenerte. Når de sto ute og pratet om noe, kom ofte en gjeng pingviner bort og sto midt mellom dem og bare kikka på dem.
De er ganske tøff ja.

 

Jeg vil spille Alan Wake :(

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...