Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Giraffer er jo såå fine og fredelige!

 

NEI! De er roten til alt vondt her i verden!Var på dyreparken i kristiansand da jeg var liten, hadde mast hull i hodet på mamma og pappa for å få meg en is, var jævlig varmt, så fikk jeg endelig isen...en sånn rød saftis med sånn tyggis-greie som stang for å holde i...så gikk vi bort til giraffene og så kommer den store driten bort å strakk ut tungen..lang jævla tunge som gikk 3-4 ganger rundt isen og RØSKET opp hele isen min så bare den blå stangen sto igjen! Siden den dagen har jeg bestemt at alle giraffer bare skal dø.

Endret av b-real
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde den fått spise maten sin i Afrika i stedenfor å stå på utstilling, hadde den ikke spist isen din! Jeg hadde garantert spist all isen jeg kom over hvis jeg måtte bli glodd på hele dagen.

 

...og i hvertfall hvis det var Kræsj Pink, som er/var verdens beste saftis. :love:

Endret av Lemon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Giraffer er jo såå fine og fredelige!

 

NEI! De er roten til alt vondt her i verden!Var på dyreparken i kristiansand da jeg var liten, hadde mast hull i hodet på mamma og pappa for å få meg en is, var jævlig varmt, så fikk jeg endelig isen...en sånn rød saftis med sånn tyggis-greie som stang for å holde i...så gikk vi bort til giraffene og så kommer den store driten bort å strakk ut tungen..lang jævla tunge som gikk 3-4 ganger rundt isen og RØSKET opp hele isen min så bare den blå stangen sto igjen! Siden den dagen har jeg bestemt at alle giraffer bare skal dø.

Høres traumatisk ut, forstår at du fortsatt er arg over den opplevelsen! men de er så fine :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...