Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan ligge behagelig i et telt og vet du.

Hvordan?

Ved å ikke være en krokbøyd nerd som får vondt av å ta på seg buksa om dagen :p

Jeg ligger i telt 3-4 netter hvert år, burde holde. :p

Nå har jeg prøvd liggeunderlag, ligge på mose, ligge på høy, ligge på feltseng ... Våkner alltid med jævlig vondt i ryggen når jeg først klarer å sovne, noe som ikke skjer før etter flere timer med hutring i soveposen.

 

Spotify klikke? Jeg fatter det ikke... Det har hengt seg opp EN gang etter oppdatering til meg. Kun 1 :ninja:

Det henger seg hver gang jeg prøver å importere filer. -_-

Og spille av sanger jeg får fra linker.

 

Så jeg har gått tilbake til å gi faen i Spotify.

 

Med alkohol innabords er det hvertfall ikke noe stress å sove i telt så lenge man kommer inn da. Og det kan jeg hjelpe deg med^^

Jo, det er det. :p

Lenke til kommentar

Jeg har en liten mistanke om at han mener fuel. Ikke helt sikker altså, men jeg tror det.

 

Har man liggeunderlag eller ligger på lyng/mose så ligger man godt.

Sovepose er også et must.

Må si jeg sov godt etter å ha vært ute i skog og fjell i mange timer for et snaut år siden. Vi hadde glemt maten så vi måtte la teltet stå og traske ned igjen til bilen for å kjøpe mat. Når vi kom tilbake til parkeringsplassen midt på natten var det selvfølgelig bekmørkt og fet tåke. Vi prøvde å traske oppover i fjellet for å finne teltet, men vi hadde ikke sjangs. "Er det ikke den veien da? Syns jeg kjenner igjen den store steinen der."

Så etter litt fram og tilbake la vi oss rett og slett ned på bakken for å sove, rett på fjellet klokken 02.00 på natta. Men vi fant ut at det var bedre å dra ned til bilen igjen, så de gjorde vi. Der nede ble vi gledelig møtt av en sverm av mygg som tok selskap med oss inne i bilen.

Noen timer senere med en herlig søvn dro vi opp i det morgenvåte landskapet for å finne teltet.

Etterhvert fant vi faktisk teltet og fyrte opp litt turmat. Damn! det var godt! Kanskje det beste jeg har smakt i hele mitt liv. Rett etter på det la vi oss til å sove. Flott tur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...