Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Med alkohol innabords er det hvertfall ikke noe stress å sove i telt så lenge man kommer inn da. Og det kan jeg hjelpe deg med^^ 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. Hvordan? Ved å ikke være en krokbøyd nerd som får vondt av å ta på seg buksa om dagen Jeg ligger i telt 3-4 netter hvert år, burde holde. Nå har jeg prøvd liggeunderlag, ligge på mose, ligge på høy, ligge på feltseng ... Våkner alltid med jævlig vondt i ryggen når jeg først klarer å sovne, noe som ikke skjer før etter flere timer med hutring i soveposen. Spotify klikke? Jeg fatter det ikke... Det har hengt seg opp EN gang etter oppdatering til meg. Kun 1 Det henger seg hver gang jeg prøver å importere filer. -_- Og spille av sanger jeg får fra linker. Så jeg har gått tilbake til å gi faen i Spotify. Med alkohol innabords er det hvertfall ikke noe stress å sove i telt så lenge man kommer inn da. Og det kan jeg hjelpe deg med^^ Jo, det er det. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da hadde jeg vurdert å skaffe meg en ny sovepose, så slipper du hvertfall å fryse. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Takk! minner meg på at jeg har 3 stk liggende i bilen 2 stk som ikke er mine :S Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har en liten mistanke om at han mener fuel. Ikke helt sikker altså, men jeg tror det. Har man liggeunderlag eller ligger på lyng/mose så ligger man godt. Sovepose er også et must. Må si jeg sov godt etter å ha vært ute i skog og fjell i mange timer for et snaut år siden. Vi hadde glemt maten så vi måtte la teltet stå og traske ned igjen til bilen for å kjøpe mat. Når vi kom tilbake til parkeringsplassen midt på natten var det selvfølgelig bekmørkt og fet tåke. Vi prøvde å traske oppover i fjellet for å finne teltet, men vi hadde ikke sjangs. "Er det ikke den veien da? Syns jeg kjenner igjen den store steinen der." Så etter litt fram og tilbake la vi oss rett og slett ned på bakken for å sove, rett på fjellet klokken 02.00 på natta. Men vi fant ut at det var bedre å dra ned til bilen igjen, så de gjorde vi. Der nede ble vi gledelig møtt av en sverm av mygg som tok selskap med oss inne i bilen. Noen timer senere med en herlig søvn dro vi opp i det morgenvåte landskapet for å finne teltet. Etterhvert fant vi faktisk teltet og fyrte opp litt turmat. Damn! det var godt! Kanskje det beste jeg har smakt i hele mitt liv. Rett etter på det la vi oss til å sove. Flott tur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Da hadde jeg vurdert å skaffe meg en ny sovepose, så slipper du hvertfall å fryse. Jeg har sånn super-jævel som skal holde meg varm i temperaturer ned til -30 elns. Møkkajævel. Dyr var'n også. Endret 5. mai 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Liker signaturen din Wiciwato 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Møkkajævel. Dyr var'n også. Deg det er noe galt med da. *kaste maiskorn på* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Liker signaturen din Wiciwato Tnååghhgggh. Men for at vi skal være ortlige shæster må du skrive det same! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Dere får holde det åpent for meg her da! skal ha mat nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Møkkajævel. Dyr var'n også. Deg det er noe galt med da. *kaste maiskorn på* Mest sannsynlig. *prøve å dodge og kaste salatblad tilbake* Uansett, jeg vil være backstage på denne klubben. 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Huh? Liker ikke du kvinner som har levd nonstop 2 år i skogen da, Sjur? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Eller som er 40, ser ut som ett troll og er lesbisk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Uhm, jeg vet ikke? Kan ikke komme på å ha møtt eller hørt om noen. edit: Aha ha ha, gærne trøndere! http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1477956.ece Endret 5. mai 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ha ha ha! C&H <3 Så, hvem vil lære meg å like sushi så jeg kan ha selskap og spise det fra en naken kvinnekropp? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vi kan møtes i Trondheim til sommern, Sjur. Må bare få tak i et kvinnfolk først. Eller så kan jeg barbere meg på magen da, om du heller vil det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Her skal ingen barberes! Ta på kjole, så er alt a-okay. ;D Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Njaaaei, kan ta på strømpeholdere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva med miniskjørt? Rosa et, av typen Minerva ville se meg i. Men altså, vi trenger ikke kvinner. De følger med når man bestiller. Sjekk linken jeg posta lenger oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg