Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal til Svalwin i mårra Heisann! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Død over Max Weber når det er fint vær. Feite ugle, tid for lesing 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 det ER jo faktisk fint vær ute 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei Wiciwato. Digg vær i dag altså, er nok ikke mange minuttene til jeg setter meg på verandaen. *ordne kaffe igjen* 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei Wiciwato. Digg vær i dag altså, er nok ikke mange minuttene til jeg setter meg på verandaen. *ordne kaffe igjen* God formiddag! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg burde egentlig dra å kjøpe linser. Men sjansen byr seg jo aldri 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Aleks, siden jeg ikke har lov til å vise trynet mitt på skolen din så er det litt vanskelig til helga. Bah, ble nettop spurt om jeg skal til Oslo i helga også! alt for mye jeg har lyst til å gjøre denne helga Telt? Telt er stress. Jeg vil ha en seng. Endret 5. mai 2010 av Petter 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Galt av meg at jeg liker å ligge behagelig? Dessuten så trenger jeg turen til SWE må ha brennevin før 17 mai helga. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. sant, men jeg trenger fule for kroppen også. 3 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. sant, men jeg trenger fule for kroppen også. fule? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. Hvordan? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. Hvordan? Ved å ikke være en krokbøyd nerd som får vondt av å ta på seg buksa om dagen 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. sant, men jeg trenger fule for kroppen også. fule? Jeg er som Bender trenger det for å leve. alkohol hvis dere ikke har sett Futurama Endret 5. mai 2010 av Petter 2 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Man kan ligge behagelig i et telt og vet du. Hvordan? Jeg vil nesten påstå at det er deiligere å ligge i telt enn i en seng. Etter 10 timer med trasking i skog og fjell er du ganske trøtt og sliten, og etter litt fram og tilbake for å finne en god posisjon i naturens egen seng sover du søtt. Det er ofte det skjer at du finner en helt naturlig liggeposisjon ute i naturen og.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har en liten mistanke om at han mener fuel. Ikke helt sikker altså, men jeg tror det. Har man liggeunderlag eller ligger på lyng/mose så ligger man godt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har en liten mistanke om at han mener fuel. Ikke helt sikker altså, men jeg tror det. Ja det jeg mener, sånn som skjer når jeg driver med 15 ting på en gang og har alt for mange elever som maser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg