edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 And she's buuyiiing a stairway, to heeeaven. Elzk sang. Elzk solo! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg suger. Skulle lukte på et stearinlys mens det brant og ... => Det lukter bare svidd nå. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nei. Det er som forventa. Jasså? Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg suger. Skulle lukte på et stearinlys mens det brant og ... => Det lukter bare svidd nå. Og du går på NTNU? Endret 9. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Og du går på NTNU?Yeis. Oh. Ikke bra reklame. Dårlig PR. Uh oh. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg suger. Skulle lukte på et stearinlys mens det brant og ... => Det lukter bare svidd nå. Og du går på NTNU? Da er det sansynlig at jeg kommer inn på MIT da Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Yeis. Oh. Ikke bra reklame. Dårlig PR. Uh oh. Hihi, må ikke være braniac for å komme inn dit da.. neida Hvorfor i huleste skulle du lukte på et stearinlys?!? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg savner Nie.. Jeg er jo her, jo, på en måte. Og jeg kommer jo hjem igjen. x) ASTRID POKER MEG MED FØTTENE SINE! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor i huleste skulle du lukte på et stearinlys?!?IT READ SMELLABLE on it! I had to try. I have the utmost regrets. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 IT READ SMELLABLE on it! I had to try. I have the utmost regrets. Fordi om du kan lukte det, så betyr vel ikke det nødvendigvis "stikk det i nesa". Eller? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Fordi om du kan lukte det, så betyr vel ikke det nødvendigvis "stikk det i nesa". Eller?Jeg forstår ikke forskjellen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg forstår ikke forskjellen. Det er vel forskjellen på en NTNU-stident og en VGS-student.. waaait Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er vel forskjellen på en NTNU-stident og en VGS-student.. waaait Det viktigste er at du prøvde! It is better to smell and get burnt then to never have smelled at all. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er vel forskjellen på en NTNU-stident og en VGS-student.. waaait Det viktigste er at du prøvde! It is better to smell and get burnt then to never have smelled at all. Lukten sprer seg etterhvert som lyset brenner, kjære deg (: Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Lukten sprer seg etterhvert som lyset brenner, kjære deg (: There is NO logic in that sentence. Respect gods ways! Endret 9. februar 2008 av edge Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) vanligvis så sprer de lukt ut i hele rommet da... ikke nødvendig og stappe nesa oppi for og lukte waaay to late Endret 9. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når får vi nye smilier på forumet? Nei du kan så si.. Lag en post og kom med seriøse forslag så kan det hende at du blir hørt Jeg, og en seriøs post? tror du har fått feil inntrykk av meg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når får vi nye smilier på forumet? Nei du kan så si.. Lag en post og kom med seriøse forslag så kan det hende at du blir hørt Jeg, og en seriøs post? tror du har fått feil inntrykk av meg Man ser at du er useriøs utifra nicket ditt også. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg, og en seriøs post?tror du har fått feil inntrykk av meg Serriøsitet og Kexxy er som jenter og meg, passer ikke sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg