Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hva skal du der? Stefaren min som lurte på om jeg kunne kjøre en vei for han og 2 kompiser. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Åja. Petter på harrytur burde bli bra^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Drammen! Jeg kan komme med frokost til dere. 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Drammen! Jeg kan komme med frokost til dere. Drammen it is! Åja. Petter på harrytur burde bli bra^^ KLart det blir bra jeg skal jo, men spørsmålet er om jeg gidder. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Drammen! Jeg kan komme med frokost til dere. Drammen it is Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg føler meg maks harry idag så drammen er fint, tresko og hvite tennissokker 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er ingen uteliggere i Drammen så dere blir sikkert busta fort av politiet. Har aldri sett noen, hvertfall. Mulig de ligger et annet sted enn i byen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har en vikar i dag, antagelig den beste vikaren å hele skolen, og mye bedre enn lærerne. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg føler meg maks harry idag så drammen er fint, tresko og hvite tennissokker Kjinner deg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er ingen uteliggere i Drammen så dere blir sikkert busta fort av politiet. Har aldri sett noen, hvertfall. Mulig de ligger et annet sted enn i byen. Crap. Jeg vil ha frokost av Lemon. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Dere kan campe på rommet mitt. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg lager min egen frokost selv! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg óg. Apropos det: på tide å dytte i seg vannmelon og løpe til bussen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da forsvinner hele poenget. Siden vi plutselig ikke skal være cowboys from hell til helga så skal vi hvertfall være uteliggere from hell 1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da forsvinner hele poenget. Siden vi plutselig ikke skal være cowboys from hell til helga så skal vi hvertfall være uteliggere from hell Hei! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Aleks, siden jeg ikke har lov til å vise trynet mitt på skolen din så er det litt vanskelig til helga. Bah, ble nettop spurt om jeg skal til Oslo i helga også! alt for mye jeg har lyst til å gjøre denne helga 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Da forsvinner hele poenget. Siden vi plutselig ikke skal være cowboys from hell til helga så skal vi hvertfall være uteliggere from hell Hei! Heisann Jeg har en terrasse...? Jeg syntes egentlig frokosten var å tøye grensene Aleks, siden jeg ikke har lov til å vise trynet mitt på skolen din så er det litt vanskelig til helga. Bah, ble nettop spurt om jeg skal til Oslo i helga også! alt for mye jeg har lyst til å gjøre denne helga Telt? 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg skal til Svalwin i mårra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg