MrLeftfield Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er jo det ? fitte pcen sliter med applikasjoner idag... Da er det kanskje ikke heeeeeeeeeelt Spottens skyld? PEBKAC Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Her blirre liv idag! I mårra skal jeg til Svalwin :D 2 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg er jo det ? fitte pcen sliter med applikasjoner idag... Da er det kanskje ikke heeeeeeeeeelt Spottens skyld? PEBKAC Tull, ikke dette problemet lurer på om det er disken min som tuller. Den liker ikke å snurre opp for å starte applikasjoner 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Denne ble mere vellykket enn sist, uten ogg, melis isteden for sukker og litt mere melange Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 GLIMTI! VET DU HVA? RED BULL! Ja, jeg faktisk sitter med en for en gangs skyld og gjør desperate forsøk på å våkne. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg trenger virkelig noe mat snart blir sulten av å ikke gjøre noe! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fleske til med litt egg, bacon og bønner til frokost Flott dag i dag med sol og 20 grader i solveggen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nerder er best i senga, for de har lest hvordan man gjør det på internett-CypheroN Fikk en 6'er på en prøve jeg ikke øvde til engang, en Sex og Samlivs prøve Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nerder er best i senga, for de har lest hvordan man gjør det på internett-CypheroN Fikk en 6'er på en prøve jeg ikke øvde til engang, en Sex og Samlivs prøve Ja sex og samliv er jo ufattelig vanskelig... Fleske til med litt egg, bacon og bønner til frokost Flott dag i dag med sol og 20 grader i solveggen. Høres utrolig godt ut! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fleske til med litt egg, bacon og bønner til frokost Flott dag i dag med sol og 20 grader i solveggen. Ikke noe svartemaja uttafor vinduet eller noe ? 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Nerder er best i senga, for de har lest hvordan man gjør det på internett-CypheroN Fikk en 6'er på en prøve jeg ikke øvde til engang, en Sex og Samlivs prøve Ja sex og samliv er jo ufattelig vanskelig... Men det var mere 4 stk av 54 som fikk en 6'er da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jaja, sier jo litt om de seksuelle kunnskapene til Norsk ungdom 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 En av oppgavene var: Hva er den sikreste måten å ikke bli gravid på? Tror 80% av klassen svarte kondom/p-piller/prevansjon Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Sex i Sverige: Inn og ut. Gjenta om nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 En av oppgavene var: Hva er den sikreste måten å ikke bli gravid på? Tror 80% av klassen svarte kondom/p-piller/prevansjon Lol'd Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Fleske til med litt egg, bacon og bønner til frokost Flott dag i dag med sol og 20 grader i solveggen. Ikke noe svartemaja uttafor vinduet eller noe ? Holder meg unna svartemaja 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ble skikkelig diskusjon i klassen mellom et par elever og læreren pga det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Forslag til plass jeg og Petter kan være uteliggere i noen dager i sommerferien? Petter har traumer mot Oslo så det gikk ikke. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gidder jeg å dra til SWE på lørdag? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg